Hoi wie kan mij hier mee helpen?? Ik heb deze maand voor het eerst ovutestjes gebruikt. Ze varieerden steeds van heel licht naar licht enz...maar niet vet positief. Ik heb toen niet heel erg me cervixslijm in de gaten gehouden, maar nu heb ik al 2 dagen heel veel witte afscheiding. Het is een beetje plakkerig maar niet draderig. Volgens een internet site heb je deze witte afscheiding juist voor je eisprong. Zou het kunnen dat ik deze dan nog moet krijgen terwijl ik al op dag 22 zit van mijn cyclus. De laatste keer was mijn cyclus 32 dagen lang. Heb afgelopen maand wel veel gemeenschap gehad met mijn vriend.... Sorry voor de soms onsmakelijke details.... hopelijk kan iemand mij hier wat meer over vertellen! Thx xxx
hoi, ik kan je denk ik niet veel verder helpen mijn ervaring is ook nog niet zo dat ik een prof ben en alles weet vanwege mijn steeds langer worden cyclus ben ik deze maand gestart met ovutesten. Heb al 2 weken lang een licht streepje, net getetst en ik heb nu 2 donkere streepjes. Volgens diverse internetsites zou ik mijn ei al gehad moeten hebben. Maar blijkbaar moet die gewoon nog komen... Merk zelf nog niets van het cervslijm. Ik ben gister wel gestart met 2 keer testen met ovutest...iemand op dit forum gaf deze tip voor het geval ik het zou missen. Misschien ook iets voor jou?
Ik zou me niet zo heel erg blind staren op dat ovu slijm meiden. Ik heb bij mezelf gezien dat het niet altijd overeenkwam met de eisprong en ook niet altijd aanwezig was. Ik voelde mijn eisprong altijd heel duidelijk. Wat ik weleens gehad heb, was dat juist 4 dagen daarvoor het slijm heel draderig en eiwitterig was. Bij andere ovulaties op de dag zelf, of helemaal niets. Ovulatietesten eigenlijk zelfde verhaal. Ik heb nog nooit een echt duidelijk positieve ovulatietest gezien. Ik voelde mijn ei dus altijd, maar als je dit niet hebt zou ik gewoon een klusschema aanhouden van om de 2 a 3 dagen van cdag 10 tot 20. al begrijp ik echt supergoed dat je het precies wilt weten, denk gewoon niet dat dat echt kan. Heel veel succes meiden! xxx
@ reintje, ik ben juist aant kijken dmv ovutesten of ik wel een ei heb want ik voel nooit wat. net getest en heb wel een KNALtest nu...
Jeetje wat een geluk! Ik heb 1 x getest was de streep wel dezelfde kleur als de controlestreep maar minder dik...telt dat ook?
@lavendel. Ik heb het ook een beetje verkeerd neergezet. bedoelde het meer andersom=positief. Ik denk ook dat sommigen door ovutesten kunnen zien of ze een eisprong hebben. Maar ik denk ook dat velen wel een eisprong hebben, maar deze niet kunnen opsporen. Net als dat ik nooit een posi ovu test heb gehad en/of 'correct' cervixslijm, maar wel eisprongen had. Dus bedoel eigenlijk te zeggen. als je het niet aan kan tonen, wil niet automatisch zeggen dat de eisprongen er niet zijn. Misschien een geruststelling voor sommige meiden. xx