Hallo even een vraag. Werd vanmorgen wakker en had enorm veel buikpijn het leken echt wel weeen. Naar de wc geweest, moest plassen en dat lukt bijna niet, had het gevoel dat er iets gekanteld was ofzo. Heb blaasontsteking, maar dat gaat beter, ben nl met AB gestart gisteren. Poeh he, toe veel lucht kwijt geraakt en na 10 minuutjes ging het beter. Ik steeds voelen of ik al bloedverlieshad, maar nee, daarna wel heel veel vocht verloren... hebben jullie dat ook wel eens gehad? Vreemd verhaal he? Groetjes Selma
Vreemd. Misschien dat het toch iets met je blaasontsteking te maken heeft? Als je het niet vertrouwd zou ik iig contact opnemen met je HA. Sterkte!
lekker die korte antwoorden kan je echt wat mee! weet je inmiddels als wat? ben je bezig om zwanger te worden? ik heb dit ook gehad en ik had een miskraam ik was pril zwanger..
bedankt voor je reactie, ik heb het niet meer gehad sinds die ochtend. Verwacht wel zwanger te zijn. Voel het gewoon aan mijn lijf, ik ga volgende week testen! Harte groet, Selma
Heej Selma wat voel je dan??? Ik twijfel zelf namelijk ook of ik misschien zwanger zou kunnen zijn.... Heb sinds weekje last van mijn onderbuik heeeel laag... steekjes en constant aanwezig gevoel.... Vandaag vele meotenb tillen en nu helemaal veel last.. en was snel moe. Het was net of mijn buik protesteerde.... Ik heb mijn nod 6april, dus nog ff afwachten! vibnd het zoo spannend soms denk IK : heej het zou best wel ns zo ver kunnen zijn...!" maar dat wil./kan en durgf ik niet te denken.... want heb ook momenten dat ik denk dat dit het helemaal niet is! En vind het eng om te denken dat het dit wel zou kunnen zijn, want wat als het niet zo is, dan voel ik zo telerugesteld denk ik!
Ik werd s`nachts wakker van de pijn de hele week erna krampen gehad, lichte krampen wel een zeurderig gevoel, en was zwanger dus wie weet meid!!!
innesteling heb ik die din gehad volgend mijn banner.... nu over 6 dagen kan ik testen...! correctie hihi loop achter! 4, en over 6 is mijn nod
mijn broek irriteerd nu ook beetje op mijn buik:S (de broekrand zeg maar) en ben snel moe... merk ik vandaag
Hoi, ja zou innesteling geweest kunnen zijn, had wel even temp dip toen. We zullen zien, ik laat het voor nu even los. Bedankt voor je reactie. Lieve groet, Selma
je kan het idd beter even loslaten, op moment dat ik er mee bezig was (en dus gewoon niet zwanger was) voelde ik me veeel meer zwanger dan ik nu ben, en nu ben ik het echt haha..je lichaam kan je flink voor de gek houden helaas... maar wel spannend!! duim voor je dat het goed zit!
JOEHOE, ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen, nou ik ben zwanger!!! Waarschijnlijk dus toch innesteling geweest.
GEFELICITEERD !!!!!!!!! Ik heb gisteren en eergisteren diarree gehad... en heel erge buikkrampen. Ik hoop dat het door een evt innesteling komt, maar dat denk ik niet Heerst namelijk nogal...
Gefeliciteerd Selma, geniet ervan !! Ik heb ook erg last van mijn darmen, erg veel windjes (schaam) vooral na het eten. En het belangrijkste nog niet ongesteld terwijl ik altijd de klok erop gelijk kan zetten.
Gefeliciteerd! Vraagje: kun je rond je eisprong ook last hebben van je darmen? Ik heb het ook,ze rommelen continu en ik ben ook winderig