Pfff vreselijk.....ik zit nu op dag 7 overtijd vanmorgen test gedaan maar negatief o wat baal ik zeg ik wil zo graag van die onzekerheid af...... Mijn borsten zijn zo gevoelig als je er al na kijk doen ze zeer.....maar voor de rest geen gekke dingen....ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar ja dat is best moelijk.....Als ik zondag weer negatief test bel ik maandag de ha even...zijn er mensen die nog ervaringen/tips ect. voor me hebben daar heb ik heel veel behoefte aan!!!ik hoop van jullie te horen
bah, wat een onzekerheid, zeg... tja er zíjn meiden die pas laat positief testen, is je test echt helemaal negatief, niet een héél licht 2e streepje bijv? kan niks toevoegen aan wat je zelf al zegt, over een paar dagen nog eens testen en als je menstruatie uitblijft maar eens langs de huisarts. succes!
@love23 nee we zijn net 3 maanden bezig dus niet zo lang. @Ros48 pff nee echt ik vind dit niet leuk en ik wordt er zo onzeker van dat vind ik het vervelende.....altijd regelmatig ong. geweest nooit pil gebruikt en nu dit nu ik weer neg. heb getest heb ik zo iets van er zal toch niet iets naars aan de hand zijn??? en nee test is echt wit zonder verkleuring.nou ik moet denk gedult hebben ga maar ff leuke dingen plannen...bedankt voor jullie reactie
oh ja jij was diegene die nooit de pil had geslikt.... ja even afwachten maar...hoe irritant dat ook is
nieuwjaar: ben je ook al tegengekomen bij een andere vraag.. bel gewoon even de huisarts op, dan ben je zelf misschien iets meer gerust. Je kunt het best alvast doen. Ook al hoef je nog niet te komen, dan weet je in ieder geval wel wat je moet doen...