Hoi... Ik moet het gewoon even kwijt hoor.. Vandaag heb ik zo'n baaldag ...! Heb al een tijdje een onregelmatige cyclus en de laatste ronde duurde wel 60 dagen ! ... Nu ben ik vandaag op dag 30 ongi geworden en heb ik zo'n buikpijn dat ik vanmiddag vrij heb moeten nemen van mijn werk... Bah wat baal ik af en toe dat vrouwen dit elke maand hebben ! liefs maris
Je bent niet alleen... vandaag ook ongi geworden Heel mijn dag is om zeep! (of tenminste...dat gevoel heb ik nu toch ) Heb er ook zo'n last van. Net al mijn 2e perdofemina genomen. Maar weet niet of dat wel zo goed is. Enfin, het helpt toch al tegen de buikpijn Kop op meid...nog even volhouden he?
wel balen hoor .... maar aan de andere kant heb je wel een mooie cyclus van 30 dagen gehad ..... L.sybje
Hoi meid dit zei ik dus tot een jaar geleden ook iedere maand maar nu menstrueer ik erg onregelmatig en in hele kleine beetjes met gewoon bruin rotzooi dus niet echt helder bloed... Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn oude ongi echt mis, menstrueerde ik ook maar weer gewoon iedere maand met gewoon echt goed helder bloed, mischien zou ik dan ook makkelijker zwanger kunnen worden
@ tirtilisko : Ja dat is ook wel erg balen inderdaad ! Ik vind het ook niet zo erg om ongi te worden, alle vrouwen hebben hier eenmaal last van.. maar baal behoorlijk dat ik er altijd zo ziek van ben... Moet echt elk uur naar t toilet en heb zo'n buikpijn dat ik t liefst een pak aspirine per dag eet ... @ sybje : Inderdaad wel een mooie cyclus van 30 dagen, nou maar duimen dat ie de volgende keer weg blijft ! xx maris
Kop op Rissie, begrijpelijk dat je dag om zeep is! Maar wie weet is de volgende ronde wel de geluksronde voor jullie! Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs!
Meid ik wens je heeeel veel beterschap ik hoop dat het de volgende maand en zelfs de volgende 9 maanden niet meer zal komen, en dat je lekker mag genieten van een mooi, gezonde zwangerschap
hallo,ik ben nog aan de pil en heb elke keer ontzettent veel pijn en 2dagen hoofdpijn. Dat beloofd voor als ik zal stoppen met de pil, heb gehoort dat dit nog erger word... en zeggen dat ik nog een hoge pijngrens heb. Groetjes
ze zeggen dat je oude klachten van voor de pil weer terugkomen... Bij mij is dat zeker het geval ! Maar het is het straks allemaal waard geweest, dat weet ik zeker !
Ik heb echt geen idee hoe het was voor de pil,was 12jaar toen ik die begon te nemen en had 2 a 3 keer m'n regels gehad,dus echt geen idee...
@ rissie succes meid ik hoop dat je binnekort af bent van alle ongi kwaaltjes De ene keer heb ik er meer last van als de andere keer , vroeger had ik nergens last van maar dat is inmiddels wel achterhaald ' L.sybje