Volgens mij ben ik nu 5w1d zwanger, maar clear blue zegt zwanger 2-3. Had hier niet al 3+ moeten staan? Krijg waarschijnlijk eind deze week de eerste echo, maar als de CB nu pas zwanger 2-3 zegt, ben ik bang dat ze op de echo echt niks zien en dat zal dan weer stress geven...... Help!
Hoi lieke, Kijk even goed naar de gebruiksaanwijzing, want volgens mij staat 2-3 op de CB voor 4-5 weken in t echt... In t "echt" wordt er gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie en CB rekent vanaf de conceptie! Das dus Ongeveer twee weken na je laatste ongi! Dus denk dat het klopt hoor!! Gefeliciteerd! Groetjes Karin
Het is een indicatie!! Dit is de reden waarom ik die cb niet handig vind... als hij te weinig aangeeft denken ze dat het fout gaat. Geeft hij teveel aan dan denken ze dat ze verder zijn of een 2-ling dragen. Blijkbaar is jouw hcg nu nog niet hoog genoeg voor 3+ en morgen wel... iedereen maakt in een eigen tempo hcg aan. Niet van die indicator uitgaan dus!
Wat Kaatje hierboven zegt.... plus dat deze testen werken met vastgesteld HCG-waarden, waardoor ze dus 1-2, 2-3 of 3+ aangeven. wanneer jij gewoon wat langzamer HCG aanmaakt of dat je bijv net veel hebt gedrongen (dus minder geconcentreerde urine) dan kan het zijn dat de test idd 2-3 aangeeft. en dan zit je 4-5 weken.... en zelf ben je nu 5+1 = toch 5 weken???? maarre.... gefeliciteerd en stel je er gewoon op in dat je op de echo niet veel zult zien. Want een echo in de 6e week is wel heel vroeg hoor.
Ja weet dat een echo erg vroeg is, heb het ook liever later, maar bij eigen gyn was het eind deze week, of pas over drie weken. Heb een EUG gehad, dus 1e echo bij bijna 9 week zwangerschap is dan wat laat. Heb een langere cyclus, echt een volle maand. Als ik van eerste dag laatste menstruatie uit moet gaan ben ik nu 5 1/2 week zwanger, dus hou het moment van vermoedelijke ei aan. Zaterdag 27 april was dat, toen had ik ook een heel klein beetje roze verlies en echt ovulatiepijn. Misschien had ik toch tot morgen moeten wachten en had ik dan wel een 3+ gezien..... Pff, dat stomme testen ook. Als zo'n test niet helemaal aangeeft wat jij verwacht, wordt ook zo gauw onzeker.