Hoe was jullie afscheiding voor nod? Dat van mij lijkt op cervixslijm maar dan minder rekbaar. Is dat normaal of zou het een zwangerschap kunnen zijn? Mensen die zwanger zijn hoe was het voor jullie?
Hier ook bijna dezelfde afscheiding als tijdens m'n ei. Maar dat had ik bijna altijd rond NOD. Wanneer ga je testen?
Ik bestelde vandaag 10 testen morgen waarschijnelijk in huis. Misschien ga ik vrijdag ochtend testen. Ik weet nog niet precies. Met mijn zoon deed ik pas een test een paar dagen naar nod. Heb zondag nod. Dus misschien wachten tot maandag ochtend als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ben bang dat het negatief is
Nee ik voel eigenlijk niks denk. Ik ben moe maar dat ben ik vaker. Ik ben niet op humeur vandaag maar heb een 2,5 jarige monster in huis. Ben vaak naar de wc geweest laatste tijd maar heb veel gedronken. Heb een vieze smaak in me mond (metaal smaak?) maar heb me tanden nog niet gepoetst. Heb veel slijm maar ik weet niet hoe het normaal is. Dit is ronde 1 vorige keer was het in 1 keer raak. Ben nog jong dus hoop dat het deze keer ook gelijk raak is
Metaal smaak? Hmm daar heb ik eerder over gelezen op een zwangerschapssite. Ik ga zelf vrijdagochtend ook testen. Wanneer mijn NOD is, geen idee, want dit is mijn eerste pilvrije maand. Ik zit vrijdag op dag 28, dus denk dat een testje opzich dan al wel kan.