Hoi meiden, Ik heb mij zojuist aangemeld voor dit forum, omdat ik echt helemaal niks meer snap van mijn eigen lichaam. 1 juli heb ik een curettage ondergaan. Ik zou tien weken zwanger zijn, maar het hartje is met acht weken gestopt. Een enorme klap. Ik heb nu eigenlijk al weken last van bruin bloedverlies. Niet veel, maar het valt mij wel op. De gynaecoloog heeft mij bij de nacontrole verteld dat ik waarschijnlijk geen eisprong zou krijgen, maar eerst een onttrekkingsbloeding. Daarna zou alles weer op gang komen volgens hem. Desondanks heb ik vorige week wel een eisprong gehad. Gisterochtend kreeg ik ineens een beetje rood bloedverlies. Niet echt rood, het was meer een beetje waterig rood/roze. Dit stopte vrij snel en ik heb gister geen bloedverlies meer gehad. Vanmorgen weer precies hetzelfde. Alleen heb ik er nu nog steeds last van. Heel weinig en het lijkt nu meer een beetje roest-bruin. (Sorry voor de details, maar ik wil het even duidelijk maken). Kortom: ik kan dit geen onttrekkingsbloeding/menstruatie noemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word echt gek van mijzelf. Ik haal me van alles in mijn hoofd. Ik ben bijvoorbeeld nu als de dood dat als de onttrekkingsbloeding toch gaat doorzetten en dat er dan misschien ook een bevruchting heeft plaatsgevonden. Vergezocht, ik weet het.. maar pff.. Heeft iemand hier ervaring mee?!
Ten eerste wil ik je veel sterkte wensen met het verlies. Het kna inderdaad een hele tijd duren voordat je cyclus weer normaal is na een miskraam. ik snap heel goed dat je vanalles in je hoofd haalt en je er gek van word, maar helaas heeft het veel tijd nodig om het allemaal weer op te pakken Als je het niet vertrouwd kan je over 2 week altijd een test doen,
Ik heb late miskraam gehad en heb ook 1 week gebloed, daarna nog week wat beetje bruin rozig. En nu al 2 weken erna bijna af en toe smijm die wat rozig is (is dus echt alleen bij afwegen te zien) Dus 14e was bevalling. 1 augustus gyn zag op rechte eistok wat follikeld dus eisprong zal komen hij kon niet zeggen waneer. Ik verwacht zelf dat mijn cyclus wat 40-45 dagen zal zijn ipv 28-29. We hebben voor het geval als elk twee dagen geklust )
Bedankt voor jullie reactie meiden. Het heeft vast tijd nodig. En wachten is niet leuk als de wens zo groot is. Als het inderdaad een innestelingsbloeding geweest is dan blijkt dat wel over een paar weken. Zo niet dan zien we het dan wel weer. Ik ga sowieso volgende week de gynaecoloog bellen als dit niet doorgezet heeft. Het lijkt mij ook niet goed dat ik zes weken na de curettage nog alle dagen bruin en soms roze/rood bloedverlies heb gehad.