Ik heb met mijn slijm gecontroleerd.. Dit was dik, troebel, taai maar wel in een lange sliert.. Geen draden maar echt slierten. Wanneer kun je aan je slijm je vruchtbaarheid zien? Ik kan er niet echt wijs uit worden via google! Moet ik me voorstellen dat vruchtbaarslijm eruit ziet als dat je lijm tussen je vingers trekt net zoals vroeger op school? Ik had wel veel slijm en het leek op troebel dik eiwit
Bij mij is het vanaf 3 dagen voor de ovulatie tot op de dag zelf doorzichtig en erg slijmerig. Bij het naar de wc gaan zit het zelfs aan het wc papier. Het is dan ook aanzienlijk meer dan normaal. Voor mij was dit een heel duidelijk teken dat mijn ovulatie eraan zat te komen!
Vruchtbaar slijm is doorzichtig en eiwitachtig qua structuur. Dus als je het tussen 2 vingers zou hebben en die uit elkaar zou halen moeten er dunne doorzichtige sliertjes aan tussen je vingers blijven plakken. Ook kun je tijdens je vruchtbare periode voelen dat je baarmoederhals wat open staat. Maar de meest accurate manier om te ontdekken wanneer je in je cyclus ovuleert is als je temperatuurt.
Temp hou ik inderdaad bij maar die draden kan je dat wat vergelijken met wat ik al zei lijm tussen je vingers net als vroeger op de basisschool?
Misschien helpt deze site: Visualizing Changes in Your Cervical Fluid (Cervical Mucus) Waarschuw vast voor de plaatjes
Kijk!! Hier heb ik wat aan!! Thanks Dat van mij was zoals de 2de laatste dus ga richting vruchtbare tijd! Als het goed is volgend weekend