Ik voel van alles, wat denken jullie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by onkruidbloem, Apr 23, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onkruidbloem

onkruidbloem Actief lid

Jun 27, 2017
    142
    80
    28
    Female
    Hoi allemaal, dit is voor mij de 1e ronde voor het 2e kindje. We hebben geen ovulatietesten gebruikt maar voor mijn gevoel was ovulatie zaterdag (cyclusdag 11) vanwege afscheiding en lage rugpijn toen. Nu heb ik sinds woensdag avond hele gevoelige borsten. Gister avond (dag 16, dus 5 dagen na ovulatie waarschijnlijk) heb ik enorme stekende pijn gehad in mijn zij en onderrug. Dat is nu voorbij, maar borsten zijn nog steeds zeer gevoelig en een misselijk gevoel. Zou die pijn een innesteling kunnen zijn? Zou wel vroeg zijn toch? Alles in mij zegt dat ik zwanger ben, maar misschien is het gewoon wishful thinking. Het is nog zo vroeg en dan zou ik al van alles voelen.. En denk dat het ook nog wel een weekje duurt voor ik een beetje betrouwbaar kan testen. Wat denken jullie?

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Helaas valt hier niets over te zeggen. Je kunt alles voelen maar niet zwanger zijn. Dan komen de kwalen van progesteron helaas.

Het gebeurt ook dat je er van overtuigd bent dat het niet gelukt is doordat je helemaal niks voelt en toch zwanger zijn.

Als die steken en krampen van een innesteling waren dan zou je 2 a 3 dagen later een test kunnen doen. Als die positief is was het een innesteling. Anders was het iets anders. Als je test negatief is wil het ook niet zeggen dat deze ronde voorbij is. Want dat is ie pas als je ongesteld bent geworden

Share This Page