ik heb een uurtje geleden een beetje rozig bloed bij het het afvegen gehad... verder niks meer moet natuurlijk wel afwachten. ik heb 6 weken geleden een operatie gehad en curretage. ik heb toen 3 weken gebloed ofzo daarna en geen menstruatie meer gehad...dus heb gene idee wat en hoe.. wel is ook mijn dochtertje al zo hangerig en dat was ze ook bij mn andere zwangerschap die dus helaas mis is gegaan.. maarja nu mijn vraag wanneer kan ik testen... en hebben meer mensen ervaring hermee
ik heb geen idee wanneer je zou kunnen testen. ik kwam ik kwam 4 dagen voor mijn NOD erachter dat ik zwanger was door een persona teststaafje. misschien is het een idee. succes meid
Hoi Cristel, Het klinkt positief, een beetje rozeverlies bij het afvegen, en ik duim voor je dat het betekent dat je zwanger bent! Helaas weet ik uit eigen ervaring dat je hormonen flink van slag kunnen zijn door een curettage. Ik ben in korte tijd 2 keer gecuretteerd en heb nog een tijdje last gehad van tussentijds bloedverlies, vooral rondom mijn eisprong, en bij te veel inspanning enzo. Gooi er anders over een paar dagen een testje tegenaan, dan weet je het zeker! Veel succes en ik duim voor je dat je zwanger bent! Liefs, Marla