Hallo, Mijn naam is Leanthe. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en sinds 6 dgn licht bloedverlies. Het is voornamelijk licht roze en bruinig. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en toch verder een goed verlopende zwangerschap. Ik heb op dit moment heel erg behoefte aan positieve verhalen. Alvast bedankt.
Bij twijfel zou ik de vk bellen en langs gaan. Ze kunnen nu het hartje al zien! Licht bloed verlies zonder krampen zou ik me niet zo druk maken. Bruin bloed vaak oud bloed. Word het helder rood en krijg je er krampen bij zou ik de vk bellen of gyn bellen en langs gaan! hoop voor je dat het gewoon blijft plakken. Ik heb zelf nooit een innnelbloeding ofzo gehad. Bij mij stopte me menstruatie gewoon volledig! Verder heb ik een miskraam gehad en 6 weken late gelijk weer zwanger nu tegen de 29 weken aan . Komt vast goed ik duim voor je.
ja ik, bij mijn vorige zwangerschap erg vaak bloedverlies gehad. Eerst inderdaad in het begin van de zwangerschap, lichtroze,bruin verlies. Later rond 12 weken ook nog een week ofzo... Bij mij hoorde het er gewoon bij. Deze keer heb ik utrogestan bolletjes die ik gebruik ivm icsi poging en die houden de bloeding tegen, maar zelfs met deze bolletjes zit er af en toe wat licht bloed bij... probeer je er niet te druk om te maken! Zolang het geen grote hoeveelheden zijn en je geen krampen krijgt is er over het algemeen niks aan de hand!
Ik heb tussen week 4 en 5 een week licht bloedverlies zonder krampen gehad, en opnieuw tussen week 7 en 8. Nu nog steeds zwanger, en als het goed is binnen een maand bevallen
Ja ik.. Tussen week 5 en 6.. Van roze naar bruin en het heeft een week geduurd, gek werd ik er van.. Maar zie mijn banner en onderschrift!
Bij de eerste zwangerschap vanaf week tien in het ziekenhuis. Bloedverlies, stolsels en krampen , alsof de kraan open stond . Twee weken platte bedrust in het ziekenhuis . En toen werd het minder, bloedverlies gehad tot ongeveer week 25 . en vaak te horen gekregen dat gaat mis , maar is nu een gezonde kleuter van vier . Tweede zwangerschap bloedverlies krampen weeën , maar vanaf week dertig. Is nu een gezonde peuter van twee . Derde zwangerschap ook veel bloedverlies vanaf week dertig met weeën ontsluiting. En ligt nu in haar bedje . Vier maanden oud. Alledrie geboren met 38 weken . Zolang je licht bloedverlies hebt , zou ik uitgaan van het positieve . Geniet van je zwangerschap .
Ik had vanaf week 6 tm 10 beige/roze/bruine afscheiding en met 14 weken zelfs rood. Doodeng vond ik het! Veel echo's gehad maar alles bleek in orde. Dat mannetje ligt nu lekker in zijn bedje te slapen! Het hoeft niets te zijn maar je hebt, hoe cru dit ook is, een kans van 50/50 bij bloedverlies.... Bruin = oud bloed Roze = nieuw bloed vermengd met afscheiding Het kan nog van de innesteling zijn, een bloedvaatje etc etc. Succes!
Ja, bij mijn 2 e zwangerschap met 8,5 week stroomde het bloed eruit. Als ik op de wc zat hoorde ik alleen maar 'plets'. Met 10 en 13 weken wat bruinverlies. Toch is hier een gezonde dochter van inmiddels bijna 2 jaar uitgekomen. Tijdens mijn huidige zwangerschap heb ik ook bloedverlies gehad bij 4 weken. Dit duurde 6 dagen. Inmiddels ben ik bijna 34 weken zwanger. Ook heb ik 2 miskramen gehad, het verschil was dat ik toen echt enorme krampen had.