Cetro Trial studie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door misty1984, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Een tijdje geleden zag ik nog een topic over Cetro Trial, nu alleen 1 die gesloten is. Vandaar een nieuwe. Voor degene die met mij ervaringen over de studie en het hele IVF gebeuren wil uitwisselen.

18 Oktober heb ik een afspraak bij de IVF verpleegkundige en wij doen dus mee met de Cetro Trial.

Bij deze studie hoef je niet eerst aan de pil toch? Helaas ben ik nu ongesteld en zal ik dus wel eerst moeten wachten op mijn volgende menstruatie voordat we echt kunnen gaan beginnen met de IVF. Dit zal zo ergens rond 10 November zijn denk ik.

Zijn er ook al meiden zwanger geraakt doormiddel van deze IVF methode? Ben benieuwd wat de uiteindelijke resultaten van de studie zullen zijn.

Liefs,

Misty

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Er is nog niet gereageerd op mijn vraag om ervaringen te wisselen over de Cetro Trial, maar hier toch een berichtje van mij.

Vandaag de intake gehad met de IVF verpleegkundige.
    We zijn ingeloot voor de late start, wat wil zeggen dat we vanaf cyclusdag 2 beginnen met Gonal-f en vanaf cyclusdag 6 met Cetrotide.
    Nu eerst wachten totdat ik ga menstrueren en dan kan ik bellen voor de eerste afspraak op cyclusdag2 (inwendige echo + prikinstructie). Verwacht begin November te kunnen starten.

Liefs,

Misty

Deel Deze Pagina