Hey dames, wie begint r aan clomid deze maand?? Ik neem morgen eerste pil in spannend!! Samen kletsen ervaringen uitdelen en elkaar steunen. gr bambe
Als mijn temperatuur zakt en ik ongesteld wordt dan ga ik ook beginnen eerste ronde lijkt me dan heel leuk om ervaringen te wisselen, paar dagen afwachten nog. Heel misschien hoef ik niet te beginnen. Ik kom me hier wel melden als het zover is, binnen een dag of 3 weet ik het wel.
Hoii Ik loop sinds kort bij de gynaecoloog i.v.m pcos. Heb 10 november weer afspraak, waarschijnlijk ga ik dan ook aan de clomid. Spannend!
Ik moet nog laatste onderzoeken afwachten of teveel aan mannelijke hormonen vanuit me eierstokken komen of bijnieren als het eierstokken zijn dan weer clomid al heb ik daar weinig vertrouwen in in het verleden ook al gebruikt
Ja bambe het wordt maandag denk ik eerste tablet clomid voor mij. Jij al gehad? En heb je al bijwerkingen? Wanneer heb je eerste folikkel meting?
Hoi meiden , ik zit al in ronde 1 is dat erg? Ik klets ook bij een ander topic mee maar die is niet heel actief. Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee. Vandaag (gister)voor samenlevingstest , mijn ei is 23,5 mm had geen slijm heel weinig dus konden ook geen zwemmers vinden . Ik maak me best zorgen maar die man zei dat het nog kon komen moet nu maandag terug ! Pff en mijn ei zo groot nog nooit gehad het was een hele mooie ei volgens hem , iemand ervaring hiermee? Vannacht werd ik wakker ik had een ontzettende opvlieger alle dekens vlogen eraf mijn man vroeg wat ben jij aan het doen hihi Sorry voor mijn ego berichtje Iedereen succes met de clomid
Hoi bij mij ook pcos vastgesteld. Hormonen allemaal goed alleen echo niet. Ook ik moet 10 november weer terug komen. Hopen dat ik kan starten met clomid en er eindelijk na anderhalf jaar wachten iets gaat gebeuren.
Hoi dames, Ik heb eerste ronde clomid al gehad jammer genoeg niet het juiste effect. Dus de eerst volgende keer 100 ipv 50. Zijn nu dik 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. Hopelijk volgende keer beter resultaat
Ik hoop voor iedereen dat het snel raak is! Pco is gewoon *** sorry Succes dames clomid brengt mijn cervixslijm naar de knoppen ik hoop echt dat het volgende maand niet zo is als 6 jaar wachten lang duurt kan dit er ook nog bij ! Mijn zus heeft ook pco en zei was zwanger en was pas bezig tsja blijkbaar verdien ok het niet ofzo
Hey Spannend.. Nou morgen me 5e pil laatste.. Nou krijg geen controle Vind zo raar..kreeg iemand in opleiding en die besprak het met me gynacoloog. Die was er op dat moment niet.. Werd gebeld zei begin maar voor 6 maanden.. 50 mg.. Dag 21 prikken kijken of ik eisprong heb gehad.. Vreemde ik heh geen pcos. Krijg gewoon eisprong alleen later.. Stel er groeien meer.. Weet niet wat ik moet doen.. Iemand raad?
hey En al bijwerkingen? Ik neem morgen me laatse pil.. Opzich voel niks.. hopen dat het snel raak is.. gr bambe
Hey Balen meid blijf hopen... je weet nooit wat je lichaam van binnen allemaal doet.. opvliegers kan eisprong zijn of bijwerking van clomid.. trouwens je bent zeker welkom.. topic is om elkaar te steunen en te adviseren.. veel succes meid..
Ik snap je helemaal. Ik heb nu ook meerdere mensen in mn directe omgeving die net zwanger zijn en dan toevallig als eerste mij de echo foto's moeten laten zien. Doe mn best om positief te reageren maar van binnen denk ik ook waarom jij wel en ik niet. Vooral als je ziet waarmee mensen allemaal door blijven gaan dat je denkt hallo je bent zwanger hoor. Maar onze tijd komt nog wel! Positief blijven denken ook al is het soms moeilijk. En voor je cervixslijm kijk eens op preseed.nl
Hoi bambe, Ik heb ook geen pcos. En ik moest na het nemen van clomid op de 8 ste dag van mijn cycles langskomen. En toen paar dagen later weer en toen weer een paar dagen later weer. En toen zij ze van ik zie je over paar dagen weer en toen werd ik gebeld dat het toch geen effect had en ik naar 100mg moest gaan. Dus wel apart dat je niet op controle hoeft zo kunnen ze toch zien of het effect heeft. En over meerdere eitjes tja ik had in het foldertje gelezen dat het maar een paar procent meer is dat je een meerling krijg en dan ging het over een tweeling. Het is wel fijn dat ik hier dingen kan delen en bepraten. Onze ouders zijn wel op de hoogte en me schoonzus maar met hun kan ik toch niet helemaal makkelijk over praten.😊
Ik heb het van de week ook gehad. Ik zelf hoorde paar dagen eerder dat die clomid niet aansloeg dus zat niet helemaal lekker in me vel en ik dacht van het weekend allemaal lekker laten gaan. En zaten we bij familie op de koffie en toen kwam er de beste vriend van een neef met zijn vriendin en die vertelde dat ze dus zwanger was. En ook nog van een tweeling en ze had dagenlang gehuild dat ze een tweeling kreeg. En toen zij onze tante oh en ik dacht nog wel dat jij de eerste was die ons dat zou komen vertellen dus verzon maar weer iets om terug te antwoorden n toen begon ze tegen me schoonmoeder van ja is toch leuk oma worden wil je geen oma worden dan Pff. Ben toen uiteindelijk even weggegaan maar Savonds uiteten toen ging het er alleen maar over. Af en toe lijken sommigen mensen niet door te hebben dat het voor sommigen vrouwen niet vanzelf sprekend is om zwanger te worden.😒
Bij mij is het mn schoonzus. Ze weet van mn situatie. Ze is nog geen 20 weken zwanger en loopt nu al te klagen dat ze het zat is omdat ze elke dag misselijk is. Wees blij dat je zwanger mag zijn! Ik zou er alles voor geven en zo iemand loopt alleen maar te klagen. En dan gister nog terwijl ik op mn werk ben echo foto's binnen krijgen van mn neefje en zn vriendin. Ja ik was de eerste die ze het vertelde. Leuk Sommige mensen denken idd echt dat het voor iedereen zo makkelijk is.
Inderdaad je zou er alles voor over hebben. Jammer dat ze zo loopt te klagen terwijl ze je situatie kent. Ik heb daarover niet echt te klagen mijn schoonzus vind het heel rot. Ze vraagt altijd hoe het gaat dus dat scheelt alleen ik heb het probleem en hun niet dus is het lastig om te zeggen hoe ik me voel want soms begrijpen ze dat niet. Zoals ik hier kan praten is het met vrouwen die hetzelfde probleem hebben en zich waarschijnlijk net zo voelen. En er zijn ook zoveel mensen die verwachten dat ik de eerste ben in de familie dus overal waar ik kom is het al zover en hoelang duurt het nog. En elke keer moet je maar weer wat verzinnen en er vrolijk bij blijven kijken.
Meiden jullie zijn lief! Ik weet maar het is pijnlijk en had het er moeilijk mee ik was wel blij voor haar maat heeft maanden geduurd eigenlijk doen de geboren werf pas4 mnd daarna gezien en vastgehouden maar moest wel een traantje laten en niemand snapte het achja misschien ben in wel egoïstisch maar heb wel over mijn hart gestreken ik dacht waarom jij wel en wij niet ach mijn onze tijd komt wel! Liefs