Hoi, ik ben het helemaal kwijt... moet ik nu cetrotide spuiten op de dag van de pregnyl spuit?? Ik probeer DD te bellen, maar ze nemen niet op Kus, M
Hallo, Ik heb vandaag de ivf intake gehad en ga Gonal-f en Cetrotide gebruiken. In mijn behandelschema staat dat ik op de dag van de hcg (bij ons ovitrelle) ook cetrotide moet spuiten, maar geen Gonal-f. Hopelijk heb je er iets aan! Succes. Liefs, Misty
dank je wel, ik had ook het idee dat ik vandaag nog cetrotide moest spuiten, maar ik wist het gewoon niet meer zeker.
Hoi hoi, Ik moest ook op de dag van de pregnyl nog de cetrotide spuiten! Ik ga even terugzoeken in een topic! Liefs
hhhmmm...bij mij ging het toch iets anders... Heb op dag 6 eerste folikelmeting gehad (heb korte schema gehad, met puregon) toen moest ik op dag 7 en 8 cetrotide spuiten en op dag 9 weer een fm en toen de 's avonds de pregnyl en geen cetrotide meer... Of zoiets...maar kan het niet precies meer terug vinden... Pin je niet op mij vast hoor! Is al vrij lang geleden! Liefs
Ow ik heb trouwens Ovitrelle gespoten inplaats van Pregnyl, lijkt me dat daar geen verschil in zit, maar durf het nu ook niet meer met 100% te zeggen. Ik heb vanaf dag 2 cetrotide en Gonal-F gespoten (Fm's op dag 2, 6, 9 en 11) en toen op dag 11 de cetrotide en Ovitrelle en geen Gonal-F meer.