Bij wie onder controle zwangerschap na clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jimmy100, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Meiden,

Ik heb nog nooit iets geschreven hier, terwijl ik al wel een tijdje meelees.
    Bij mij is half september PCOS geconstateerd en heb vervolgens (zoals velen hier) Provera en Clomid voorgeschreven gekregen van de gyn.

Nu weet ik sinds afgelopen weekend dat ik na de eerste ronde clomid (50mg) direct zwanger ben geraakt!
    Echt een wens die uitkomt voor ons.

Maar nu ben ik benieuwd: zal ik nu de eerste periode bij de gyn onder controle blijven, of is dat gewoon bij de verloskundige?
    Gewoon nieuwsgierigheid, want maandag 25 okt heb ik een belafspraak met mijn gyn (voor de uitslag van m'n bloed na eerste keer clomid). Dan kan ik het hem uiteraard ook vragen.

Maar nu ben ik zo nieuwsgierig! Misschien heeft een van jullie hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo Jimmy,

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, maar wilde je wel even van harte feliciteren! Wat fijn dat je meteen zwanger bent na de Clomid :D Geniet ervan en een hele fijne zwangerschap.

Liefs,

Misty

3. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    @ Jimmy, eerst proficiat!!
    Ik zou starten met clomid maar ben net daarvoor spontaan zwanger geworden.
    Heb me meteen aangemeld bij de verloskundige, gewoon omdat me dat ook leuker lijkt.
    Ik heb vandaag nog een afspraak in het ziekenhuis... Ik hoor wel wat ze er daar van vinden. Moet ik via het zh blijven lopen, prima maar de verloskundige is echt veel leuker vind ik! Dus dat zou ik sowieso doen:)

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Je mag gewoon onder controle bij de VK. Ik werd gelijk daar naartoe gestuurd.

5. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

Oct 8, 2010
    294
    0
    0
    Bedankt allemaal voor de reacties en felicitaties!

Had gedacht dat het best nog wel even kon duren, aangezien ik hier las dat sommige meiden al heel wat maanden aan de clomid zitten.

Maar goed, mijn gyn zal me dus wel naar de vk doorverwijzen, wel zo leuk ook!

Nogmaals bedankt voor jullie reactie.

Share This Page