Omdat ik vreselijke hoofdpijn van de decepeptyl krijg mag ik een ander middel gaan uitproberen.Cetrotide. Wie is hier bekend mee en wat zijn jullie ervaring(en) met dit middel?
Ik heb 6 behandelingen Cetrotide gespoten en naar mijn herinnering nooit echt bijwerkingen gehad. Moet ook zeggen dat je soms zoveel spuit je ook niet weet wat waar van komt
Ik heb ook Cetrotide gebruikt en nergens last van gehad. Overigens van de gehele stimulatie e.d. geen klachten gehad. Dat is nu met de cryo poging wil anders....... Moet daarvoor progynova slikken en wat heb ik me daar een last van.....bah.....
Ik heb praktisch nooit last van hormonen...mijn omgeving wel, maar dat is iets anders hahah Progynova ook niet echt last van. Alleen vermoeid.
Moest wel even slikken toen ik de cetrotide vandaag ging ophalen.Zag er in 1e instantie uit als een martelwerktuig. Lijkt een beetje op het zetten van de pregnyl,hoop alleen dat dit fijner is.Want van de pregnyl krijg ik grote blauwe plekken...Morgen moet de 1e spuit erin dus ben benieuwd. Hoe lang hebben jullie dit spul moeten spuiten, want ik kreeg maar 7 spuiten mee.Heel iets anders dan decapeptyl,dat moest ik zo'n 3 weken spuiten. Progynova zegt me helemaal niks.Is dat om je in de overgang te brengen of juist om te stimuleren?