Stijn wordt alweer bijna een jaar en we hopen dat het geluk nog een keer aan onze zijde is voor een 2e spruit. Ik weet eigenlijk niet hoe de procedure dan is. Ben je dan weer verplicht om het een jaar zelf te proberen? Onze problemen waren destijds verminderde kwaliteit van de zwemmers en de zuurtegraad van mijn baarmoederslijm. Er kwam gewoon geen 1 zaadcel levend de baarmoeder in. Nu kan dat laatste natuurlijk verandert zijn omdat mijn lichaam nu weet hoe het moet. Ik zou denk ik zelf het liefst weer een samenlevingstest laten doen om iig te checken hoe het met mijn lichaam staat. Is dit gek? Hoe is dit bij andere gegaan?
Ik weet niet hoe het nu zou moeten gaan, maar ik zou weer naar de huisarts gaan. Ben je destijds in de mm zwanger geraakt of alsnog spontaan?
Als je via IUI zwanger bent geraakt, hoef je niet eerst alsnog een jaar te proberen. Volgens mij kan je dan gelijk door. Succes alvast. Groetjes, Elvira
Bij ons zh mag je als je kindje een jaar is weer bellen voor een IVF poging, eerder niet. Je moet dan wel de gebruikelijke wachtlijst uitzitten. Ik neem aan dat het met IUI hetzelfde gaat. Het zou raar zijn als je weer een jaar moet proberen...je hebt niet voor niks IUI gedaan. Elmo
Ja wij zijn inderdaad door middel van IUI zwanger geraakt. We hebben het er vluchtig over gehad bij de laatste echo in het zh, maar meer over of ik dan bijvoorbeeld weer een hsg zou moeten (dat zie ik nl. echt niet meer zitten). Maar niet of we dan weer eerst zelf een jaar aan de slag moeten. Wij waren bij het AMC onder behandeling en daar was geen wachttijd voor IUI. Nu misschien wel, maar dat zien we dan wel weer. Ik zal gewoon het AMC daar eens binnenkort over bellen.
Ik nam contact op met het ziekenhuis. Ik verwachtte een wachtlijst, en nam iets eerder contact op (ons zoontje was iets jonger dan 1 jaar). Ik moest een afspraak maken voor een herintakegesprek. Bloedprikken man / vrouw, en zaadonderzoek. December contact opgenomen, januari intakegesprek, maart start. Je ziet: drie maanden.