Hallo, Ik heb een vraagje! Gister bij de gyn geweest. Ik heb een inwendige echo gehad, mijn eierstokken zagen er goed uit en mijn baarmoeder ook. Mijn baarmoederslijmvlies was al aardig dik. Door het slijmvlies zat een streep. Die gyn zei: dit kan heel goed een beginnende zwangerschap zijn. Ik ben er niet op doorgegaan, want ik dacht: yeah right.. Maar nu ben ik toch een beetje hoopvol! Mijn vraag is eigenlijk; Waaruit zou die gyn dit concluderen? En is er altijd een streep te zien door het slijmvlies? (misschien een beetje stomme vraag en ik hoop dat ik hem goed geformuleerd heb!)
De gyn heeft ervoor geleerd zou je zeggen... Moet zeggen dat je op sommige echo foto's van mij ook een soort streepje ziet (niet zwanger toen). Maar ik heb jouw beeld niet gezien natuurlijk Waarom doe je geen test, zo te zien heb je geen superstrakke cyclus. Spannend zeg, vervelend dat hij je zo in het ongewisse laat! Elmo
@ Elmo: dank je voor je antwoord! Ja je zou idd denken dat ie er voor geleerd heeft! hahaha! vind het alleen vervelend dat hij het zei, ik had deze ronde al opgegeven (vraag me niet waarom) en nu ben ik er opeens weer continu mee bezig! Bedankt gyn! Goh! Ik wacht nog even een paar dagen af met testen! Vooral met het oog op dat het dus wel "normaal" is om een soort streep te zien!