Pfff, weer wat nieuws.... Ik dacht dat meneer een paar weken geleden al met een sprong bezig was maar dan is dit zeker het toppunt! Ik had laatst al een bericht gepost over dat hij pas 11 uur 's avonds ging slapen, maar daarna ging het een tijd goed. Nu is hij al een paar dagen chagerijnig, en lastig met slapen. Gister was het dan, wat een rot dag had mijn mannetje. Overdag de hele dag sjago, niks alleen willen doen, om een scheet al huilen, een onwijze driftbui in de winkel, en toen naar bed 's avonds. Dit om dezelfde tijd als altijd, 7 uur. Dit ging goed tot kwart voor 10. Toen werd hij wakker, gebeurd wel vaker, maar meestal is een klein flesje voldoende om hem weer in dromenland te brengen, maar dit keer dus niet. Hij heeft echt liggen gillen, krijsen, schreeuwen noem maar op, tot 12 uur 's nachts! Als ik hem oppakte was het weer even goed, maar het begon vrij snel daarna weer! Tussendoor weer op bed gelegd, maar niks hielp! Wat is dit nu weer? Ik nog vol goede moed uiteindelijk in slaap gevallen om half 1 met de heerlijke gedachte dat hij dan misschien wel uit zou slapen omdat hij er zo laat pas in ging , maar nee hoor, 6 urr eruit! En dit terwijl dit normaal minimaal 7 uur is. En een partij chagerijnig! Mijn hemel.... dit is nu al een paar dagen zo.... wat is dit?