zitten in de wandelwagen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eefke84, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik hoor altijd dat ze in de wandelwagen mogen als ze kunnen zitten. nou past de bak nog net maar dat zal geen weken meer duren. maar marinte kan al wel zitten maar nog niet alleen. maar met ondersteuning zit ze prima. wordt dat bedoeld met de wandelwagen en zitten? of moeten ze dan echt zelf kunnen zitten? uiteraard doe ik hem straks op de platste stand.

liefs elmo

2. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

Jun 9, 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Ze mag gewoon in de platte stand hoor. Je merkt vanzelf aan je kindje wanneer ze rechtop willen gaan zitten. Ennuh, ook al kunnen ze echt goed zitten, vaak hangen ze er nog bij als een zoutzak :p.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Voor de wandelwagen in de rechtop-stand moeten ze zelf hun bovenrug recht kunnen houden..
    Dus meestal zet je de eerste weken (of maanden) de rugleuning nog plat.
    Je kindje zit te rechtop als het opzij gaat hangen.

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik heb deze vraag voorgelegd aan de fysiotherapeute want ik heb hetzelfde probleem. Ze zei dat je de wandelwagen zo plat mogelijk moet doen (dat kan bij mij gelukkig wel) en dan een rondje moet gaan rijden. Als hij/zij het hoofdje goed recht kan houden is het geen probeem. Ik vind zelf wel dat ze zo op de tocht liggen, ze vangen echt de volle wind als je gaat rijden. Als ze liggen, liggen ze nog zo lekker beschut en heb je het volle zicht. Bij mij kijken ze in de wagen als ze zitten naar voren toe en kun je ze dus niet zien als je gaat rijden.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou heb net nog gewandeld met de kinderwagenbak en ze ligt me er toch nog te lekker in. jengelt niet dat ze rond wil kijken ofzo, en ligt er nu heerlijk weer in te slapen zelfs ;) ze ligt er toch altijd met kromme beentjes in en dan heeft ze nog wel ruimte over. maar deepfreeze: ze kan idd wel met rechte rug blijven zitten als ik ze maar vasthou zeg maar dus dan zal het evt wel kunnen. iig bedankt voor jullie hulp,;)

Share This Page