Hey Meiden, Ik hoef nog maar 41 dagen vanaf vandaag en ik kijk er zo naar uit ik kan echt niet wachten tot ik die kleine in mijn arme kan houden... Ik fluit de hele dag ik lach de hele dag alleen maar omdat ik mijn achter hoofd heb zitten dat ik bijna ga bevallen ik kijk ook niet tegen de bevalling op ik vind het uiteraard spannend maar goed het hoort erbij de kleine moet er toch uit ja toch Zijn er nog meer meiden die een beetje rond de zelfde datum zijn uitgerekend en die er ook naar uit kijken ? of zijn er ook mensen die er juis niet naar uit kijken en zo niet waarom ? Liefs Chantal
Ik ben over ruim 3 weken uitgerekend, en zag er tot nu toe helemaal niet tegen op, maar als ik denk dat het misschien al over 2 weken kan komen dan raak ik helemaal in paniek! Ik ben ineens erg bang dat het me niet gaat lukken :S:S Gelukkig steunt mijn man me hier wel in. Die zegt wel dat ik het kan... hoop dat ie gelijk heeft! Heel veel succes de laatste weken!
Ik kan ook niet wachten vind het de laaste weken wel lang duren. Alles is klaar bedje is opgemaakt.. Het mag nu wel komen hoor! maar wel een beetje vroeg haha nee het mag van mij wel komen met 37 of 38 weken ik moet er niet aan denken dat het pas met week 42 komt. ik ben zo nieuwsgierig!
Wj zijn trouwens precies het zelfde uitgerekend zie ik ineens aan je banner leuk... Ja ik vind het ook langzaam gaan alles staat al klaar heb al honderd keer de kleertjes opgevouwen en weer uit elkaar gehaald kan niet wachten tot ik het allemaal kan aantrekken bij die gup
ik moet nog 41 dagen en ik herken het gevoel. ik heb echt zoiets van,ik mag met 37 weken thuis bevallen,dus van mij mag ze dan ook de eerste dag dat ik 37 weken ben al komen,maar ja,dat heb je dan niet voor het zeggen,he. kan echt niet wachten,loop ook wel 10 keer per dag naar haar kamertje en kijk dan dromerig naar haar bedje. tijd kruipt voorbij als je ergens op wacht. ik ga nu niet meer bij mensen op bezoek,omdat ik veel te bang ben,dat mijn vliezen zullen breken of zo. moet ook eerlijk bekennnen,dat ik ook helemaal geen behoefte heb aan bezoek. ik wil lekker rustig genieten van mijn laatste tijd en als ik moe ben,wil ik lekker op bed kunnen kruipen. herkennen jullie dit ook? groetjes
Ik herken ook het gevoel! Hoef nog maar 5 dagen voordat ik uitgeteld ben maar die laatste weken gingen zo ontzettend langzaam voor mijn gevoel! Vooral vanaf de 37e week, omdat je dan weet dat het wel eens ieder moment kan gebeuren... Ik doe trouwens alles nog, ga gewoon op visite, boodschappen doen e.d. Eerst dacht ik ook dat ik in de laatste weken wel geen zin zou hebben, ik doe het wel heel rustig aan en plan niks van te voren, zie vaak op de dag zelf wel wat ik wel of niet ga doen.
Ik moet zelfs nog 54 dagen maar herken het gevoel ook al. Als vrienden mij bellen en voorstellen wat af te spreken vind ik dat heerlijk maar ik zal zelf opt moment geen poging ondernemen contact op te nemen... Mijn aandacht is gericht op het klaar hebben van m'n huis (er moet nog veel geverfd worden en zelfs de babykamer is ook nog niet af) en de buitenwereld kan me een beetje gestolen worden, eigenlijk.