Sinds ik zwanger ben ben ik niet te genieten.. ik kan vrolijk zijn maar dat kan binnen enkele seconden om slaan tot chagerijnigheid.. ik ben meer chagerijnig al vrolijk ik word er zelf gek van omdat ik weet wat ik doe en hoe ik dan ben maar ik kan er niks aan doen, mijn vriend word er ook echt gek van die kent mij niet zo we hebben constant ruzie... wat kan ik hieraan doen!
Oef, geen ervaring mee (gelukkig) maar het lijkt me wel heel vervelend voor jullie beide. Ik denk dat het een periode is waar je doorheen moet? De vrienden van mijn partner vragen ook vaak of ik ook niet te genieten ben tijdens mijn zwangerschap . Er zijn dus meer vrouwen die hier last van hebben! Succes .
Had ik bij mn eerste zwangerschap ook! Vreselijk.. veel ruzie's om niks. Nu heb ik weer hetzelfde en weet mn man er gelukkig beter mee om te gaan. Hij probeert me dan aan het lachen te maken en dan is het over. Of ik ga naar een andere plek in het huis. Want het zijn enkel de hormonen. Kan je niks aan doen. Met een week of 10/12 was het over bij mij..
Hormonsters hormonsters en nog eens hormonsters. Helaas weinig aan te doen en hopen dat het weer weggaat. Moet zeggen dat het met 20 weken bij mij beter werd, maar nog niet helemaal weg.
heel herkenbaar, hier hetzelfde helaas nu nog steeds. Ik hoop dat het zeer snel ophoudt. Gelukkig is mijn partner heel rustig en maakt hij zich er niet druk om.