Chagerijnig....!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blondie007, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie007

30 nov 2008
    48
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben sinds een week of 2 echt heel erg humeurig..
    Hebben jullie daar ook last van?
    Ik voel me gewoon erg humeurig en ben snel geirriteerd en ongeduldig..:S
    Help! Hahah.
    Groetjes!

2. Zen88

Zen88 Lid

26 nov 2008
    18
    0
    0
    Ik ben niet echt humeurig nee, gelukkig. Het is alleen zo dat ik de ene dag echt heel logisch bezig ben en geen ruimte voor gevoel inlaat, en de andere dag ben ik zo emo, niet normaal. Ik heb gister ook zo'n geweldige jankbui gehad, lucht wel op uiteindelijk :)

3. Blondie007

30 nov 2008
    48
    0
    0
    Ok.. Ja dat heb ik ook wel ja. De ene dag min of meer heel makkelijk en emotie - loos bij wijze van en op het andere moment weer erg emotioneel :S Erg leuk hahah.

4. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hoi Blondie007,

Ik heb overmorgen mijn NOD en ben sinds 1,5 week superhumeurig! Ik word zelfs al chagerijnig wakker en waar ik normaal de tolerantie hetzelve ben, kan ik nu niets meer hebben!

Ik ben heel erg benieuwd....

5. Blondie007

30 nov 2008
    48
    0
    0
    Hoi Isa,
    Ok.., nou gelijk een testje doen dan als het zover is:)
    Als je er normaal geen last van heb dan heb je misschien wel kans dat het raak is :) Nog even geduld, ik zal voor je duimen!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hihi, ik heb er juist totaal geen last van! als in ongi moet worden ben ik heel chaggie dus ik waarschuwde mijn vriend altijd dat ie moest uitkijken als ik zwanger zou raken, want dan zou het vast erger worden..

maar dat is helemaal niet! ik voel me geweldig en loop de hele dag te zingen en te fluiten. (letterlijk ;) )

duimen dat het zo blijft en bij jou overgaat!

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    JA ik ben erg chaggie en emo, vrselijk gewoon!

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier nog 1, lastig ook op het werk, had vandaag mijn eerste akkefietje met tranen na afloop al te pakken.

9. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

O o dames wat herkenbaar! Barst om het minste of geringste los en wordt gek van mezelf!

10. girl21

girl21 Niet meer actief

hier ook net zo...

mn vriendjuh zei t zelfs al, en ik voel me gewoon opgefokt om t minste of geringste... echt vreemd...

morgen of maandag mn nod...

heb geen test meer in huis, zodat ik "verplicht" tot maandag moet wachten! :rolleyes: :)

11. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Ik herken mezelf erin. Ik ben ook echt niet te genieten man!
    snel geirriteerd, snauwen enzo! het schijnt er allemaal bij te horen.. :oops:

Liefs

12. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Toevallig dit net in ander topic gepost.

Pff ik weet niet waar ik last van heb de laatste dagen maar ik ben niet te genieten. Maak alleen maar ruzie met mijn ventje en hij is zo lief voor me, waarom doe ik dit? Gelukkig blijft hij rustig en zegt ie schat zullen de hormonen wel zijn Heb ook nergens zin in. Hebben jullie ook weleens van die dagen?

Deel Deze Pagina