Ik voel echt niks...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Erikaatje, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Weet nu een week dat ik zwanger ben, maar ik voel er echt niks van... Dat maakt me zo onzeker. Zijn er hier meer mensen die echt niks voelen. Vandaag nog een keer een test gedaan, deze gaf na 5 sec al aan heel dik aan dat ik zwanger was, toch kan ik het maar niet geloven!

2. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Misschien dat je wat meer kunt lezen bij het topic 'Helemaal geen symptomen voor NOD' of zoiets. Ergens verder op bij dit onderwerp Eerste symptomen...zoek en gij zult vinden....

Enne: proficiat met je zwangerschap! Geniet ervan!

Groetjes, Lola2

3. Ik had ook helemaal geen symptomen toen ik de test deed. Ik snapte er net als jij ook helemaal niks van. Ik was er heilig van overtuigd dat als ik eenmaal zwanger zou zijn ik me heeeeel anders zou voelen. Nou niet dus. Voelde me net als gewoonlijk en had ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was. Het is dat ik de test voor me zag anders geloofde ik het echt niet. :)
    Eerlijk gezegd zijn bij mij de kwaaltjes pas begonnen toen ik 4 maanden zwanger was.
    Heerlijk toch! Geniet er nog maar even van want geloof me, die (kleine) kwaaltjes komen vanzelf naar mate je zwangerschap vordert! ;)

Gefeliciteerd en geniet ervan!

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meis,

Ik heb je een PB gestuurd

Liefs Nikkie

5. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Dank je voor jullie reacties!

Ga proberen er van te genieten en me niet te druk te maken. woensdag 24 dec krijg ik een echo, hopelijk zien we dan een mooi hartje!

Deel Deze Pagina