weet iemand hier of kibbeling gevaarlijk is voor een beginnende wangerschap? had er gekcoht en paar stukjes op met wat kruiden erop. groetjees sandra
gewoon lekker eten! het schijnt juist goed te zijn om 1 a 2 keer in de week vette vis te eten dus gewoon lekker doen! joyce
jammie, wat lekker, of kibbeling nou zo gezond is, gefrituurd en al? Ik denk wel dat ze met vette vis wat anders bedoelen , maar lekker is het wel!
Hallo Kun je zeker blijven eten.... ze zeggen dat vis idd goed is voor je kindje! Smul ze de volgende keer
Haha Sanneke, daar moest ik ook al aan denken. Kibbeling is geen vette vis, maar is wel vet Het is een magere vis, die vet wordt door de frituur.
alles wat je in de viswinkel koopt mag je eten! zolang het maar vers is. wat al eerder gezegd is, vis is juist heel goed voor de ontwikkeling van de hersenen van je kindje ik heb me suf gegeten aan haring jammieee
o ik dacht echt dat kibbeling bij die goede vissoorten hoorde! sorry dan! maarre krijg er zo onderhand wel trek in! joyce
Ik heb t al heel vaak gelezen hoor, dat kibbeling als vette vis beschouwd wordt. Tja, het is ook een flink vette hap natuurlijk haha..maar dat komt dus niet door de vis. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je t niet mag hebben hoor, vis is gewoon prima voor je. Alleen is gebakken vis uit de frituur natuurlijk nét iets minder gezond, maar das logisch Vette vis: haring Makreel Zalm Paling Heilbot Matig vette vis: Forel Schol Zeewolf Tonijn Magere vis: Tong Kabeljauw Garnalen Mosselen bron: www.visgilde.nl