drukkend gevoel in onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sandy25, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi hoi,

ff een vraagje. Ik heb sinds gisteren een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Nu is mijn NOD pas op 7 febr. Nu heb ik voor mijn gevoel de 26ste mijn eisprong gevoeld en ook die avond geklust. Denk alleen dat het dan wel heel toevallig is dat het ook daadwerkelijk bevrucht is.

Maar ga nu toch twijfelen, heb last van dat drukkend gevoel in de onderbuik en verder niks.

weten jullie wat het is.
    :-k

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Heej,

Ik heb precies hetzelfde. Ik moet alleen ook vaker plassen, of in ieder geval die drang is er. En ik heb geen trek meer in eten!
    Ik heb ook pas mijn NOD op 7 februari.. Dus de zenuwen spelen ook op... Dat vind ik vooral verwarrend. Ik wacht samen met je in spanning.

Liefs, Daantje

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    ik herken hier ook wel wat van... veel plassen moet ik de afgelopen 3 dagen ook, zodra er een slok drinken in zit, kan ik gelijk door naar het toilet zo ongeveer...
    en ongipijn.. alsof je ongesteld bent of wordt alleen dan zonder bloed..

4. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hoi,

Ja, dat plassen heb ik ook, kan het ook minder snel ophouden. Maar verder heb ik nergens last van. Dat is juist het stomme. We zijn niet echt bezig voor een tweede. Bij de eerste was ik zo geobsedeerd met zwanger raken dat ik wel van alles voelde. Maar nu heb ik dat niet zo.

Lachen dat je ook op 7 febr. je nod heb. nou, dan moeten we maar afwachten he. Is dit voor jou wel je eerste....

Heb stiekem toch wel hoop dat ik zwanger ben

5. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    he dames
    zit in het zelfde schuitje.
    moest afgelopen zaterdag ongi worden maar had vrijdag ovu testen besteld en vrijdagavond steken dus dacht mijn ongi komt (heb alleen deze maand geen steken gehad van de ei want die voel ik altijd enorm) dus zaterdag toen de ovu testen kwamen toch even geprobeerden jahoor mijn ei en geklust natuurlijk.
    nu heb ik in oktober ook enkel uren bloed verloren en meer niet en toen had ik enorme steken in mijn lies en schaamstreek.
    Nu ben ik ipv 35 dagen ook rond de 49 en heb weer allemaal steken en druk in schaamstreek en zo vaak plassen. maar durf niet meer tehopen omdat ik die steken toen ook had. Maar we wachten af. De vorige keer was mijn ongi na 10 dagen van de ei dus het kan volgende week zo de hele week komen weet dus niet precies wanneer.

Heb trouwens ook zere borsten maar had dat in oktober ook en heb nu wel allemaal puistjes die onder de huid zitten en erg dik worden.
    Dat had ik niet in oktober

6. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi,

ik ken het gevoel ook! Mijn nod is pas 11 feb en mijn ei was dinsdag 29 jan. Sinds woensdag heb ikook een drukkend gevoel in mijn onderbuik, heel veel plassen, thee is nog niet binnen of we gaan alweer en het idee dat ik de hele tijd in mijn broek plas. :oops:

bij dat drukkende gevoel heb ik ook een trekkend gevoel. Mijn vriend zei dat ik dat ook bij de eerste had maar dat eet ik niet zo goed meer.

we wachten maar af

7. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Nou ik heb sinds gisteren eindelijk geen last meer van mijn borsten maar heb nu wel een soort ongi kramp onder in mijn buik.
    Dus toch maar afwachten.
    Maar cynthia wat leuk dat je ongeveer hetzelfde hebt. Ik dacht dat ik gek geworden was. Want twee dagen na mijn ei al last leek mij iets te overdreven. Er kan ja nog niets zitten.

Toen ik mijn nicht (waar ik altijd alles mee bespreek) dit voorlegde zij zit in de kraam. Vertelde ze dat zo gauw je ongi of zwanger bent. Je hormonen zorgen dat het kraakbeen wat weeker wordt dit kan dus zorgen voor de trekken en steken.

8. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi manny,

gelukkig ik ben dus niet gek! ik dacht al dit kan echt niet maar het is allemaal net te veel. gisteren sliep ik al om kwart over 9! Dat trekkende gevoel in mijn buik is er vrij veel en ik heb de hele tijd het idee dat ik ongi moet worden maar dat is veel te vroeg. Verder ben ik nog niet misselijk en voel ik mijn borsten nog niet maar wat niet is kan nog komen.

Dat trekkende gevoel trekt trouwens door naar mijn benen en lies? en ik heb sinds 2 dagen melkachtig afscheiding, ik moet er zelfs een maandverbandje voor dragen?!

Manny, ik zie dat je wel al overtijd bent? heb jij dan die klachten al vanaf je eisprong?

9. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Ja maar ik heb volgens de testen mijn eisprong zaterdag gehad. op de dag dat ik ongi moest worden dus vandaar. Heb ik okt ook al een keertje zoiets gevoeld en was toen maar 2 uur ongi. ook last van de lies enzo.
    Nu heb ik het ongi gevoel, inderdaad steken tot in de benen en onderbuik zo drukken dat had ik toen niet.
    De 2 uur was trouwens twee dagen later dan normaal in mijn banner ben ik er van uitgegaan dat dat mijn ongi was. vandaar dat mijn banner heel mooi is alleen raar dat het vanaf mei altijd 35 dagen was, zo in eens 37 dan 36 en dan nu ineens pas op dag 35 mijn ei. Heel vreemd.

10. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    raar hoor he dat vrouwen lichaam. Dus je moet nu nog ongi worden? Wanneer is jouw nod dan?

11. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    heb een paar keer 10 dagen na ei de nod maar ze zeggen vaak 14 na ei.
    Dus zal ergens tussen de 4 - 9 liggen volgens mij.
    Ga in iedergevaal wel de 9de testen als het er nog niet is.

12. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    oke spannend dus we zitten vlak bij elkaar! hoop voor je dat het dit keer raak is

13. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Dat hoop ik voor ons beide dan maar.
    Hoeveel rondes heb jij nu gehad?
    En wanneer is jou nod

14. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    mijn nod ligt op 11 feb en ik ben nu eenhalf jaar gestopt. ik heb wel al een zoontje rondlopen van 4 jaar.

We doen rustig aan maar dit keer heb ik wel het gevoel dat er iets gebeur is zeg maar.

Wel leuk hoor dat we zo dicht op elkaar zitten! Wat is jouw gevoel?

15. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Ja durf niet meer zo te hopen. Heb ik oktober ook gedacht dat er iets was want het kan niet zomaar steken en de ha zei dat de pijn die ik had van mijn schaambot kwam. VOlgens mij kan dat bot toch niet zeer dan als je er niets zit. Maar ja dat was toch niet zo.

Nu voel ik het bot wel weer, de lies ook maar nu gaat het door naar de benen, en wat ongi gevoel ik mijn buik. Heel veel puisten. Heb altijd wel een paar bij ongi maar nu van die hele grote, dikke onderhuidse. en zeer.
    En kan al twee nachten niet slapen en heb vandaag de hele dag hoofdpijn.
    Mijn gevoel zegt dat er wel wat aan het proberen is of het de innesteling ook haalt is een vraag maar er gebeurt volgens mij wel iets.
    Maar durf er zo weinig op te hopen. Ben in oktober ook al zo teleurgesteld.

Het zou wel onwijs zijn want dan kunnen we tijdens het etentje met de ouders omdat we een half jaar getrouwd zijn in feb. het goede nieuws mooi speciaal vertellen.
    duimen dus voor ons beide

16. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    nou eigenlijk wil ik ook niet hopen maar doe het stiekem elke keer weer!

hoop voor je dat je goed nieuws heb. laat je het me weten?

17. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hoi,

zie dat er een paar meiden bij zijn gekomen die zo hetzelfde voelen.

Vandaag heb ik eigenlijk nergens last van wel balen. Gisteren wel, en toen bleef ik ook plassen. Ik weet alleen niet meer hoe het voelde bij de eerste. Het zal wel niet raak zijn geweest, al voelde ik toen wel mn eisprong en gelijk die zelfde avond geklust. Ik moet nog maar ff afwachten over 7 dagen zie ik wel of ik ongi wordt. zul je net zien, dat het wat later komt. :evil:

Wat voelen jullie verder nog meer? ik niet veel geen pijn in borsten al leek het gisteren wel ofdat ik allemaal bultjes had rond mijn tepel viel ineens op.

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb nog steeds last van een zeurend soms stekend buikpijntje, gisterochtend 1 druppel bloed gezien, maar daarna niks meer... Vervelend hoor die onzekerheid..

19. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Nou gaat hier niet veel beter. Heb nog steeds overal last van en gisteren op een verjaardag kon ik na de taart niets meer op. Terwijl ik altijd een beetje blijf door kauwen als er een schaal met hapjes op de tafel staat.
    Was vanochtend een beetje misselijk en flink aan de diaree.

Ik temperatuur ook en normaal gaat hij heen en weer van 36,1 tot 36,6 en weer terug naar beneden en weer om hoog.
    Deze keer ging hij van 36,1 naar 36,7 en gisteren een dipje van 36,6 en vanmorgen weer 36,7 dus een vrij rechte lijn.
    Afwachten alleen met 5 dagen carnaval is het nu zo dubbel wil eigenlijk niets drinken want stel je voor als. Maar van de andere kan er is nog niets dus waarom niet.
    Vind het erg lastig. Want stel dat er wel wat zit dan heb ik straks gedronken en dan blijft het natuurlijk niet bij 1 glaasje tijdens de carnaval.

20. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    Hoi

ben bezig om een tweede te krijgen

ja ik heb bijna het zelfde. afgelopen donderdag eieresprong gehad

en nu bijna drie dagen last van pijn in onderbuik en onder rug het straalde zelfs uit naar mijn rechter lies en been
    ook had ik steken in mijn zij.

bij mijn eerste had ik er nooit zo opgelet dus dit is ook weer nieuw voor mij.

maar ik weet uit ervaring dat je lichaam je kan misleiden.

en als het een bevruchting was kan er nog van alles mis gaan.

het beste is gewoon wachten tot je menstruatie.

dan weet je het meestal zeker.

groeten jolanda oftewel jojo29

Share This Page