Wij hebben onlangs onze woning verkocht en een nieuwe woning gekocht. De verhuizing zal over 5 weken zijn. Ik weet nog van ons eerste huis dat er veel geregeld moet worden. Zoals energieleverancier/Ziggo/verzekeringen/voorlopige teruggaaf. Wellicht hebben jullie nog tips of onlangs in dezelfde situatie gezeten en uit de praktijk nog ervaringen. Kortom wat moet er echt geregeld worden en waar ben je tegen aan gelopen of vergeten?
Ga je meteen over anders een plek waar je je spullen op kunt slaan. verder idd: - energie - tv.internet, telefonie - post - inschrijven in nieuwe gemeente als je van gemeente wisselt - belastingdienst - abbonementem
Vergeet ook niet de watermaatschappij. Kwamen wij 1.5 jaar na onze verhuis achter dat die nog stond op de oude bewoonster en dat zij dat al die tijd is blijven betalen. (Stomtoevallig achter gekomen omdat de watermaatschappij hier een briefje had binnengegooid dat ze onverwacht langs waren geweest voor controle van de watermeter en dat ik moest terugbellen voor een nieuwe afspraak. Het eerste wat ze aan telefoon vroegen was een klantennummer ... dat ik dus nooit gezien had en niet kende.) Belastingen worden dacht ik automatisch gebriefd als je je adres op de gemeente wijzigt. Je verzekeringen en de bank niet vergeten! En je werk, dat van je man en als je kinderen hebt de school / KDV.