chagerijning/ down

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bertha, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben super blij dat we een kindje verwachten.
    Maar sinds ik zwanger ben heb ik me toch een :x humeur.

Ik ben nergens toe te motiveren, ben chagerijnig, alles is mij te veel en reageer naar iedereen toe kribbig.

En dat vind ik zó erg!! Mijn vriend zegt: zet je er toch overheen. Ja, als het zo makkelijk was, dat lukt mij gewoon niet.
    Overigens zijn het wel herkenbare buien, tijdens mijn pil gebruik had ik het ook en ben toen overgestapt op de nuvaring. Maar nu kan ik mijn hormonen niet meer de baas!

Ik baal er gewoon ontzettend van want ik heb absoluut geen rede om zo down te zijn! en ik word zelf ook helemaal gek van dit gedrag.

Hopelijk duurt het niet de volledige 9 mnd'en...

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb dat gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ben uiteindelijk toen ook in een prenatale depressie beland, maar goed dat zal bij jou niet zo zijn hoor, het kribbige hoort erbij.
    Bij deze zwangerschap had ik het tot 10 weken ongeveer. Daarna worden de hormonen minder en gaat het beter.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb het momenteel ook heel erg, nergens zin in en echt onhandelbaar volgens mijn mannetje....

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had dit ook de eerste weken, erg vervelend. Bij mij is het over gegaan na 10/11 weken. Kwam dus echt doordat me hormonen even hun plekje moesten vinden, hoop dat dit bij jou ook het geval is!
    Probeer je erniet te druk om te maken, laat het een beetje over je heen komen. Dat hielp bij mij wel iets. :)

Groetjes

5. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou gelukkig is de lucht weer iets geklaard. Zag het gewoon echt ff niet zitten.
    En vind het fijn te horen dat na ong. 10 weken de hormonen iets minderen!

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Herkenbaar....Ik had gewoon echt nergens zin in...Was neit vooruit te branden en was zo misselijk als het maar zijn kan!

Nu sinds een paar dagen voel ik me herboren...Komt goed je lichaam is nu alle hormonen een juist plek aan het geven en als dat weer 'normaal' is voel jij je ook snel weer fijner...Ik voelde me tegen het depresieve aanzitten...Nu is het weg en gelukkig ook!

Deel Deze Pagina