Hey Meiden.. Een vraag.. wat denken jullie van de volgende symptomen? - Buikpijn - zeurderig gevoel onder in buik - Moe - Moodswings - Emotioneel - Ik kan beter ruiken - Licht gevoelige tepels - Pukkeltjes Kleine bloeding gehad van 3 dagen op 17,18 en 19 okt. lichtroze slijmachtig zeg maar *sorry!* Ik wil net als iedereen hier natuurlijk snel zwanger zijn en hoop dat dat mij/ons gegund is. Maar ik ben erg bang dat ik nu allerlei dingen wil voelen die er vervolgens niet zijn. Ik wil er helemaal niet vanuit gaan dat ik nu al zwanger zou kunnen zijn, juist om "nep" gevoelens uit te sluiten maar dat is erg moeilijk! Moet wel even zeggen dat we niet gericht geklust hebben ofzo, gewoon wanneer weer wilden zeg maar Ik ben nu 4 maanden van de pil af, na 8.5 jaar slikken, nu kun je bovenstaande symptomen daar aan wijden natuurlijk maar de afgelopen 2/3 maanden heb ik dit soort dingen dus niet gevoeld. Maar goed, vertel.. wat denken jullie? Liefs, Lieve Beeb ps: ik ben deze cyclus weer uit gegaan van 33 dagen, net als vorige maand, daar is mijn banner nu dus ook op gebasseerd
Vaak is het zo dat als je symptonen verwacht je ook echt wat denkt te voelen. Dus probeer er niet te veel op te vertrouwen dat het ook echt bij een zwangerschap hoort om teleurstelling te voorkomen. Maarrrrr, ik heb ze ook gehad en bleek inderdaad zwanger te zijn. De bloeding zou de innestelling kunnen zijn. Die is zo'n 5 dagen na de eisprong (dacht ik). Ik kon overigens mijn geduld niet bewaren en heb 3 dagen voordat ik kon testen al getest. Het streepje was erg licht, maar er was een streepje. Ik hoop voor je dat er een klein wondertje in aantocht is.
Bedankt voor je reactie bonnie! Ja.. zoals ik al zei, ik wil dingen niet voelen.. en er eigenlijk ook niet bij na te denken. Maar het is eigenlijk net zoals dat je weet dat er lekkere koekjes in de kast liggen, je ze niet mag eten van jezelf.. maar er toch aan denkt ofzo haha Ik stond gister op het punt een test of wat in huis te gaan halen, maar bedacht me dat het waarschijnlijk toch voor niks zou zijn en bij etos hebben ze niet de goedkope 2 voor 5 testen. Nu heb ik pas vrijdag weer tijd om een test te kopen.. we zullen zien.. Geduld is wat ik de hele tijd tegen mezelf zeg..