Rare menstruatie..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tatiiana, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    heb sinds drie maanden de Yasminpil. Vorige maand was ik 2 pillen in een strip vergeten. Netjes geslikt de afgelopen maand.

Vrijdag hoor ik ongesteld te worden. Ik heb vanaf vandaag bruine afscheiding gehad, en wat rose afscheiding. Geen tekenen van een komende ongesteldheid (zoals pijn in onderrug bijv. wat ik normaal gesproken heb)

Wel sinds de maand ervoor (na de vergeten pil) misselijkheid, vermoeidheid, duizeligheid, humeurveranderingen en emotioneel (Vraag me niet waarom, maar bij elke aflevering van smallville moet ik huilen, omdat ik tom welling zo lief vind en er maar geen relatie komt tussen hem en lana lang uit de serie hihih)

Ik heb vorige maand negatief getest en gisteren negatief getest. Maar ben toch al ruim een jaar aan de pil en mn menstruatie is vroeger?? in ieder geval heb ik de rose afscheiding nog nooit gehad..

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij heb je wel meer problemen met de pil.

Zie ook hier en hier. Misschien moet je bedenken wat je wil, wel of geen pil. En niet de pil slikken en hopen dat het raak is en dan iedere maand hier vragen of het raak kan zijn. Verder staat in je banner dat je mega overtijd bent, maar dat klopt dus niet.

Ik geloof er eigenlijk weinig meer van :(

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Wacht gewoon tot je kan testen...
    maar over het algemeen is pil veilig...
    ik ben ook door pil heen zwanger geworden..
    maar ik moet ook zeggen vergat ze regelmatig..
    en wasd het op te wachten...
    hierna neem ik ook een spiraal...
    dan heb ik veel meer zekerheid..
    en haal ik het eruit als ik zwanger wil worden...

en idd al wil je een kind... stop met de pil...
    wil je het niet... slik het trouw of neem wat anders

4. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Eh.. Kan dus niks meer plaatsen?

Vorig jaar was er iets met antibiotica. vorige maand was ik ze vergeten, oerstom!
    Deze maand heb ik gewoon netjes geslikt, maar een rare menstruatie ik vroeg me af waar dat aan lag.

En dat ik mega overtijd ben volgens mijn banner?
    Heb nooit zin gehad om hem te wijzigen. Wat vertrouw je niet? Het feit dat ik misschien al heel lang zwanger ben, of gewoon nóóit ongesteld word?

Of de pil geschikt is voor mij is aan mij om te bepalen. Buiten onwetenheid heb ik een slippertje gehad. Verder 11 maanden lang trouw geslikt.

5. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Overigens Daphne gaan de door jouw aangehaalde topics over de gemiste maand. Allebei hetzelfde dus..

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vertrouw het niet dat je iedere keer een topic schijnt te openen met de vraag of je zwanger kunt zijn, terwijl je de pil slikt. Is nogal ongeloofwaardig.

7. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Eh..

Ik vraag me alleen af wát het kan zijn. Of ik zwanger kan zijn weet ik ook wel. Door de pil vergeten, of zelfs door de pil heen, de kans is er áltijd. Ik vraag me af wat dit kan zijn, een reactie op de maand ervoor? Hóe? Aangezien er 2 pilstrippen tussen zitten?

En élke keer? In een jaar heb ik zoals boven gezegd 2 gevallen gehad. Dit is misschien een reactie op het geval daarvoor. Verder ga ik niet met je in discussie, maar vraag ik aan andere die ooit de pil zijn vergeten of ze de maand erop een andere menstruatie hebben gehad.

8. Pien

Pien Lid

19 jul 2006
    17
    0
    0
    Planner
    Noordwijk
    Dames dames laten we hier de toon gezellig houden!!!! KOM KOM :rolleyes: Iedereen moet kunnen vragen wat ze willen, en als je het niet geloofd of wat dan ook word dan andwoord je toch gewoon niet??? :confused: Dat is juist zo makkelijk van deze site. 8) DUS kom op!!!! lekker gezellig houden :D

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    en toen was het stil.........................

10. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Nee hoor.
    Ik heb gezegd en gevraagd wat ik wilde.

Menstruatie is er nog niet door.. Ook geen menstruatiesymptomen.. 2e dag bruinverlies.

Deel Deze Pagina