Ik moet even m'n verhaal kwijt. Ik heb morgen de 1e echo en ik ben zo zenuwachtig! Waarschijnlijk ben ik nu rond de 7 weken. Ik heb al een paar dagen geen 'gevoel' meer in m'n buik, dan bedoel ik krampjes, steekjes oid. Wel zijn m'n borsten nog vrij gevoelig en vol, dus dat is het enige waardoor ik merk dat ik zwanger ben. Is het normaal dat de steekjes enz op een gegeven moment verdwijnen? Ben gelijk zo bang voor een MA! ( heb hier helaas al ervaring mee) Wat een wonder om zwanger te zijn, maar die eerste weken mogen van mij geschrapt worden
Ik had in het begin ook geen krampjes/ steekjes meer.. Zelfs geen gevoelige borsten. Het zegt helemaal niks gelukkig. Ik was ook heel zenuwachtig voor de eerste echo, omdat ik niks voelde. Hoop dat je morgen een mooi boontje met kloppend hartje ziet!!
Ik heb bij mijn zoontje 9 maanden nergens last van gehad eigenlijk. Ik snapte ook nog eens geen reet van mijn echo aangezien die meid het toen maar half uitlegde. Ik was zo blij dat mijn vriend het knipperlichtje wel gezien had ander had ik het niet geweten hoor hahaha. Suces!!!! Oh en veel plezier natuurlijk niet te vergeten!!
Met een voorgeschiedenis van miskramen zal het altijd spannend blijven.. Bij mij wisselden de symptomen per dag, zelfs de gevoeligheid van mijn borsten. Ik duim voor je voor een mooie hartslag!! Groetjes Patricia
Bedankt voor jullie lieve reacties! T maakt je zo onzeker, het wel/ niet hebben van kwaaltjes! Ik moet morgen pas om 16:45, dus dat word een heeeele lange dag morgen! K probeer maar wat afleiding te zoeken in de tussentijd, wat zal ik blij zijn als ik eindelijk meer weet morgen!
Oe spannend hoor, zeker als je hebt meegemaakt dat het ook mis kan gaan. Heel veel succes en hopelijk heel veel plezier morgen.
Ik had al heel snel alleen pijnlijke borsten en was moe, maar de kwaaltjes wisselden steeds een beetje. Af en toe een dagje steekjes of wat misselijk bij te laat eten enzo. Hopelijk heb je n goede echo morgen!
Bedankt! Ik hoop inderdaad dat ik een mooie echo zal hebben morgen. Nu eerst nog deze nacht door zien te komen
Ik had vanaf week 7/8 ook minder kwaaltjes maar vanaf week 10 begonnen ze vrolijk weer. Ben nu 18 weken en voel me nog steeds de ene dag meer zwanger dan de andere hoor. Succes met de echo! Komt vast goed!
Bedankt meiden! Ik moet om 16:45, ik hou jullie op de hoogte! Ga nu maar even boodschapjes doen en veel in huis rommelen, dan gaat de tijd misschien wat harder
Ik kan het me goed voorstellen. Ik was 3 dagen voor de echo al zenuwachtig. Het is ook zo spannend en het gebeurt in jou lichaam. Pijntjes en krampjes heb ik ook niet elke dag. De dagen zijn steeds anders. Sterkte vandaag. Nog een paar uurtjes.
Dank je @chiggy en @maagd! Nog 2,5 uur en dan weten we wat meer. Ik merk dat ik onwijs gespannen ben op het moment. Heb net wel even een uurtje geslapen, om wat te ontspannen en dan gaat de tijd wat sneller. M'n dochtertje ligt ook even lekker te slapen. Het is voor mij een troost dat ik al een gezonde dochter heb, daardoor voel ik me al echt gezegend. Een tweede frummel is alleen ook zooo welkom! Jullie horen het vanavond! *duim duim*
*jahoeeeeee!* Ben even heeeeeel blij, m'n echo was goed! Inclusief een heel mooi knipperlichtje!!!!! Ze kon niet exact opmeten hoever ik nu daadwerkelijk ben, maar het zal tussen de 7 en 8 weken zitten. Over 3 weken weer een echo.....jeetje, wat ben ik opgelucht!!!
Gefeliciteerd!! Ik ken het gevoel hoor. Ik vond tot nu toe alle echo's ook erg spannend, telkens weer een opluchting als alles goed was. Volgende week dinsdag heb ik mijn 20 weken echo (met 18 weken) en ik vind het nu al spannend!