Hoi hoi, Ik heb even een vraag. Ben nu 15weken zwanger en ja hoor de griep heeft me te pakken. Gelukkig geen hele hoge koorts. Normaal slik ik antigripine etc en ben ik er zo van af. Maar nu mag je alleen maar paracetamol. Wat doen jullie verder om van de griep af te komen. Ziek melden gaat ook niet ivm personeels tekort. Echt een drama. Iedere tip is welkom Gr
Ziek is ziek. Als je echt griep hebt dan hoor je niet te werken en anderen aan te steken. Als het een zware verkoudheid is, bel dan je huisrtsvoor dvies.
Hoi, Tja, ziekmelden kan niet i.v.m. personeelstekort... Ik zou daar persoonlijk toch lak aan hebben, de gezondheid van mijn kindje gaat voor alles. En als je niet goed uitziekt en je rust pakt, is dat ook niet goed voor je kindje lijkt me! Dat er personeelstekort is, is niet jouw fout of probleem, maar dat van je werkgever toch? Tenzij je een eigen bedrijf hebt, maar dan zou ik nog bergen bewegen om mijn rust te kunnen pakken denk ik. Dat is wel makkelijk praten, besef ik. Naast rusten véél water drinken en vitamines tot je nemen. Fruit eten etc. etc. Alle vitamines die je teveel neemt plas je toch weer uit Beterschap!! Groetjes Patricia
idd bij ons is altijd wel personeelstekort en ziekmelden is nooit leuk, maar er is altijd een oplossing!! Die mensen die nu al ziek zijn of vakantie hebben oid zijn ook vervangen. Dus neem je tijd en kies voor jezelf! Zeker als je zwanger bent kan t herstel wat langer duren, dus ga t dan niet nog eens langer trekken door over je eigen grens heen te gaan! Als t echt zo erg is op je werk kun je mss iets vanuit huis doen (weet niet wat je werk is) en anders niet aan denken en je werkgever een oplossing laten zoeken
Ik ben ook thuis met griep nu. Ik gebruik PCM en veel rust. Als je bedrijf al personeelstekort heeft moeten ze helemaal willen dat je thuis blijft voor je anderen ook gaat aansteken. Beterschap meid!