chagrijnig als de pest

Discussie in 'De lounge' gestart door nameless, 22 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    BAh ik zit vandaag op mijn man te vitten en heb daar eigenlijk geen aanleiding voor behalve dat ik mij niet helemaal in mijn hum voel!!!
    Ik zie ook wat bleekjes en gister vroeg een collega:ben je zwanger, grrrrr was het maar waar...nog een weekje wachten tot mijn nod (of niet)Ik heb elke keer steekjes(speldeprikjes) in mijn buik en het lijkt alsof ik ongi moet worden (maar ik ben altijd vrij regelmatig, dus dat komt volgende week pas). Heb ook ontzettende opruimzin en poetszin!!
    Hellup!!!
     
  2. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hallo ;)

    Kan best dat je zwanger ben maar kan natuurlijk ook dat je ongi moet worden dan zijn de meeste vrouwen ook chagerijnig.
    Als je twee weken overtijd ben moet je maar een test doen.
    Ik duim voor je!

    xxxx joella
     
  3. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Tja ben nog steeds chaggie....om niks eigenlijk....maar ja....ik zit nu in de kweetnietweek en durf eigenlijk zelfs geen wijntje te drinken...o ik ben echt een muts.....!! zolang je niets weet valt je ookniets te verwijten toch??

    dank je dian, ik ga lekker op de bank zitten en idols kijken, is wel lachen en misschien word ik er een beetje gezelliger van !!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Ik snap het heel goed hoor. Heb een beetje hetzelfde vandaag. Heb sinds gister een zeurderige pijn in mijn buik en borsten. Heb lekker ook ruzie gemaakt hihi om niks eigenlijk.
    en ik ben moeeeeeee, dat helpt ook niet echt mee.
    maar je idols plan vind ik een goede! Dat ga ik ook doen!

    Groetjes

    (ik kan over 7/8 dagen testen)
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Tja we zijn echt mutsen.....lekkere mutsen wel te verstaan!!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi ja! ik voel me ook echt een muts vandaag!
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ben ook idols aan het kijken, blijft leuk die audities. Even lekker kijken en niet nadenken. Nou ja toch wel een beetje want ondertussen zit ik hier te typen. Voel me al twee weken klote. Alles rondom baby's zet me aan het janken. Ben helemaal niet zon huilerd maar na mijn miskraam is het echt heel erg, vooral als ik alleen ben. Het leven gaat door, maar af en toe blijf ik hangen!
    Liefs jenny
     
  8. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ja dat is denk ik ook niet makkellijk allemaal.....nou ja welkom bij de-stemmingswisselende-vrouwen-club!!!
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb de laatste week ook stemmingswisselingen en woorden om niks met mijn vriend. Maar denk dat dat aan de stress te wijten is van de verhuizing.
     

Deel Deze Pagina