Hoi hoi Ik heb deze stretch jeans gekocht bij Lidl. Maar op de foto lijkt het als gewone broek te kunnen. Ik heb hem aangepast en dat is bij mij niet van toepassing. Sowieso te lelijk bij mijn buik (keizersnee rol duidelijk zichtbaar) maar ook met een lang shirt twijfel ik erg. Vind het echt een legging qua model en niet gewoon een strakke broek. Maar goed, die worden ook veel gekocht. Ik weet alleen nooit hoe ik dat miet combineren. Wie helpt mij oo weg? Wel in gedachten houdend dat ik niet slank ben.
Een tuniek? Dat draag ik vaak met leggings/ jeggings. Door mijn lengte ( klein) gaan die vaak als jurk door. Of een leuk vlot jurkje. Didi heeft altijd leuke luchtige verhulende kleding!
Als het maar over de buik en billen valt, voel ik me in ieder geval het prettigst bij en vind ik sowieso het mooist op dit soort broeken...en dat kan een blouse zijn of trui of tuniek of een shirtje/top met een vest erover en draag er meestal enkellaarsjes onder. Longshirt meigroen - bpc bonprix collection koop online - bonprix.nl ...heb ik vandaag aan
Zou een leuke wat wiedvallende t-shirt of blouse erop dragen met een lang vest en dan boots of sneakers.
Ik denk dat het heel gaaf staat met deze blouse: whkmp's OWN maxi blouse? Bestel nu bij wehkamp.nl
Ik vind die dingen echt vreselijk. Je ziet er alles in afgetekend.. wat bij een strakke jeans toch minder is. Dus mijn advies; niet doen
Tuniek, lang shirt of blouse, met riempje in de taille, en een wat korter jasje zodat je een mooi figuur creert.
bij leggings/jeggings altijd iets er op wat over de billen komt. het zijn geen broeken en ik vind het persoonlijk ook lelijk staan als het als broek gedragen wordt door er bijv wat kort is op te dragen
ik ook, of je nu 100 of 50 kilo weegt. zie liever dan een mooi aansluitende rechte jeans of bootcut. mooie hak eronder en een leuke wijde bloes met blazer
Persoonlijk zou ik hem ook niet dragen en zsm terug brengen. Dat is niet je vraag, maar wel het beste advies .
Ik vind de paar voorbeelden met blouse erop op zich wel leuk. Geen riempje bij mij, dan ben ik net zwanger. Colbert draag ik niet. Blouse ook maar af en toe. Ik ben niet zo van sjiek, maar draag wel vaak jurkjes. Ik zat ook te denken: terug brengen of nog anders combineren. Toch morgen eens snuffelen in mijn kast of ik het kan combineren. Ik ga er niet iets voor kopen. Maar dacht voor een tientje is het wel handig als legging, maar weet nog niet precies hoe of wat voor mij