Ziek kind maakt de dienst uit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BabyBergen, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ja misschien een beetje vreemde titel maar kon zo even niks anders verzinnen....

volgende is onze situatie : dochter,bijna 11 maanden , veel tandjes die doorkomen en het kwakkelt al weken kwa nacht slaap, drein en huilbuien....
    Tevens ook nog eens een sprong

Nu wil de situatie dat ze sinds 3 dagen de nachten wel heel erg bont maakt.
    Sinds gisteren heeft ze koorts, en heb ik haar uiteindelijk om 02.45 bij mij in bed genomen en heb ik haar meermalen gedwongen in slaap gebracht (zij werd telkens wakker en wou spelen)

Nu vanavond weer raak, 19.30 naar bed, 23.30 weer huilend wakker....
    we hebben al vanalles geprobeerd (net als voorgaande nachten) flesje, zetpil, dentinox, troosten enz...

maar ze blijft krijzen...........krijzen net zolang tot ze mag spelen :(
    want als dat mag stopt ze per direct, is ze vrolijk, babbelt ze, gaat lekker staan/klimmen enz...

maar zodra we haar dwingen tot zitten/liggen dan gaat zij over de zeik
    laten huilen hebben we ook geprobeerd maar echt geen optie want ze gaat echt lang door en gaat zo verschrikkelijk over de rooie dat ze parkant stikt en helemaal niet meer rustig wordt
    Ook kunnen wij het niet meer handelen als ze zo over de rooie gaat

na alle weken van onrustige nachten, griep, en net begonnen bij een nieuwe baas (met heel zwaar werk)
    loop ik echt op m'n tandvlees.......

om rust in huis te creeren zou ik haar dus haar zin maar moeten geven, maar eigenlijk druist het tegen al mijn principes in om s'nachts op te blijven zitten zodat zij kan spelen, terwijl ik morgen weer een lange zware dag werken heb.........

we zijn een beetje ten einde raad wat we hier nu mee moeten en hopen op een beetje advies.......

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    En als je haar een half uurtje laat spelen en dan terug in bed legt?

Hebben wij namelijk ook een maand of twee gedaan..

3. adi

adi Niet meer actief

Ze zit nu in een van de heftigste sprongen (11mnd), + dat ze tandjes krijgt.

Zoek even in het archief naar topics over 11mnd sprongen, je zult heel veel herkenning vinden ;)

Sterkte!

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik weet dat ze in een sprong zit, ik zoek eigenlijk meer tips om hier doorheen te komen.....

sandraske: ja een half uur spelen gaat wel goed, totdat ik het spelen dan afbreek en dan breekt zij de tent af als ware....
    zij wil gewoon door spelen.........
    en ik vindt midden in de nacht spelen nou eigenlijk niet echt wenselijk

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ook niet maarja als het niet anders is... Liever kwartiertje/half uurtje spelen en dan weer slapen dan een huilend kind de hele nacht. Maar als ze na dat half uurtje nog niet willen slapen, tja dan wordt het een ander verhaal..

één troost hier was het ineens over en sliep ze gewoon door ;)

6. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Wij hebben het met onze dochter al in mindere mate gehad bij de 8 maanden sprong. Ik kan enigzins met je meevoelen...

Bij ons hielp het om haar gewoon in bed te laten spelen, uiteindelijk viel ze dan weer in slaap. Als we haar eruit haalden en bij ons in bed legden, ging ze daar inderdaad spelen en deden we zelf geen oog meer dicht. Dus even troosten als ze huilend wakker werd, dan nog even op haar kamertje blijven en weggaan. Dan huilde ze nog wel een beetje maar ging dan spelen in haar bedje met een knuffeltje.

Verder geen tips helaas :(
    Sterkte nog even!

7. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    wat een herkenning!!! kan er wel om huilen dat er nog iemand is met hetzelfde verhaal, precies hetzelfde.
    Mijn dochter is nu 10,5 maand en spookt al wekenlang s'nachts.
    Ik hou haar bij mij en ze houd op met huilen, leg haar neer en het begint weer.

Het is niets lichamelijks, geen honger enzo. tandjes, tja die komen door, idd dentinox, pc alles gedaan en nog spoken.

Ben altijd weer blij als het s'morgens licht wordt, dan kan ik het weer aan :)

Ik weet het ook niet, ik heb haar vannacht voor het eerst laten huilen, boos dat ze werd! maar uiteindelijk wel voor 2 uurtjes in slaap gevallen.

Moeilijk moeilijk moeilijk maar ook zo vermoeiend.

Ik wil je heel veel sterkte wensen
    liefs een moeder met hetzelfde "probleem"

Deel Deze Pagina