Wie is er bekend met deze site??

Discussion in 'De lounge' started by Pief, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pief

Pief Lid

Feb 2, 2010
    15
    0
    0
    Thuiszorgmedewerkster
    Groningen
    Hoi allemaal,

Ik heb een site doorgekregen via de email.(bidyes.com)
    Je kunt hier van alles kopen. (Televisie, computers, stofzuigers, noem maar op) Voor maar een paar euro. Ik denk dan...dat kan toch helemaal niet??? Een televisie voor maar 2 euro, of een dure stofzuiger van 215 euro voor maar 1,98???? Nu ben ik heel benieuwd
    Wie is ermee bekend, of heeft weleens geboden op deze site
    Hoe is dat gegaan???

Gr Pief

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Wat ik heb begrepen uit alle verhalen die ik heb gelezen is dat het gaat over het laagste unieke bod.
    Dus alle heel lage bedragen gaat waarschijnlijk iedereen op gokken waardoor het regelmatig voor hoge prijzen weggaat.

Liefs mij

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

je na een aantal keer gratis bieden ineens een flink bedrag neerleggen voor bied-tegoed.

oplichterij zoals de meeste sites.

4. Pief

Pief Lid

Feb 2, 2010
    15
    0
    0
    Thuiszorgmedewerkster
    Groningen
    Okay...het kon toch ook al niet anders, er moest ergens een addertje onder het gras zitten. Dus als ik het goed begrijp betaal je een x bedrag voor je "biedtegoed", en bied je bewjze van 1,00 euro, dan gaat er gewoon heel veel biedtegoed vanaf??? Ja dan is het toch duur.
    Bedankt voor de reacties.

Liefs Pief

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb net ook een mail gekregen via Moneymilionair. Ik ken het principe maar zal er nooit kopen / bieden.

6. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Ik zit er regelmatig op. Ik koop geen bidjes dan. Je krijg zo nu en dan gratis bidjes. Een vriendin van mij had geluk die had een laptop voor 44 cent. Heel erg leuk ding. 3 dagen later had ze hem in huis.

7. Pief

Pief Lid

Feb 2, 2010
    15
    0
    0
    Thuiszorgmedewerkster
    Groningen
    Een laptop voor maar 44 cent, dat is inderdaad leuk.
    Nou ik zou niet eens durven bieden, nee daar begin ik niet aan.
    Maar was zo even nieuwsgierig hoe dat gaat en of er mensen zijn die hieraan mee doen.

Liefs Pief

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb weleens op zo´n site gekeken. Wanneer de tijd van het bieden bijna afloopt gaan natuurlijk heel veel mensen bieden. Bij elk bod komen er weer 10 of 15 seconde in beeld waarop een ander nog een poging kan doen om te bieden. Al met al gaat het erom wie de langste adem heeft en het meeste biedtegoed ingekocht, want het kan erg lang duren.

Share This Page