de Efteling laat ik niet mee tellen omdat de meeste ouders zich daar weer kind voelen en "blij" rondlopen
Eerlijk gezegd is het mij nooit opgevallen dat moeders er zo chagrijnig bij lopen in de Ikea of welke openbare plek dan ook. Er zullen vast wel mensen tussen zitten die chagrijnig zijn maar het is nu niet dat ik kan zeggen dat ze er 'allemaal' zo bij lopen
Ik heb "resting bitch face" 😉 dus ik kijk (volgens anderen) al snel chagrijnig, verveeld of arrogant, terwijl ik het dan toch prima naar mijn zin heb.
TS, ik hoop niet dat je gisteren in dezelfde IKEA was als wij, want dan begrijp ik heel goed waar die indruk vandaan komt hahahaha
Bovenstaande heb ik vaak last van hihi ik kijk schijnbaar boos als ik ontspannen voor me uitkijk Ik ben niet snel chagrijnig en zo wel dan ben ik juist heel stil en terug getrokken. Mijn man merkt het dus wel maar ik reageer het niet op hem af. Mijn meisje zorgt juist altijd voor een lach op mijn gezicht. Als zij vrolijk is kan ik moeilijk boos zijn
Haha, volgens mij kijk ik ook wel bozig of chagrijnig als ik in gedachten of ontspannen ben. Maar daar ben ik me dan nooit van bewust. Als ik echt chagrijnig ben, ben ik ook niet zo gezellig voor mijn omgeving 🙊
Wat grappig! Ik let er eigenlijk nooit zo op. Ik voel me nooit chagrijnig in de Ikea als ik chagrijnig ben ga ik daar sowieso niet heen. Moet wel zeggen dat het me opvalt dat mensen vrolijker zijn op straat als het zonnig is.