Challenge 2021 - Niets kopen en veel sparen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liefeling, 13 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Ze draagt regenlaarzen en snowboots. Het was tot een paar maanden geleden heel nat op het plein + ze hebben een veld waar ze op spelen. Bijna alle kinderen gaan daarom op laarzen naar school, in de klas draagt ze gymschoenen, vanaf groep 3 dragen ze sloffen in de klas.
     
    Liefeling vindt dit leuk.
  2. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Zo de maand is hier zo goed als ten einde. Ondanks een rekening vanuit de waterleiding maatschappij, vors hogere rekening vanuit de gastouder ivm sluiting van school, toch leuk kunnen sparen.
    Uren bij de belastingdienst inmiddels aangepast, voor mijn schoolgaande dochter zat ik ditmaal op het max aantal uren ten opzichte van het aantal uren dat ik werk.
    Komende maand worden mijn overuren uitbetaald, komt er een rekening van de loodgieter ivm gesprongen buitenleiding en verwacht ik de gemeente belasting.

    Vanaf vandaag zijn we autoloos, we lenen totdat er een geschikte auto is de auto van mijn vader, nou ja wij mijn man gebruikt hem voor woon werkverkeer.
    Komende maand wil ik nog wat kleding op marktplaats zetten. Voor de rest verwacht ik geen extra kosten.
     
  3. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.550
    2.533
    113
    Nederland
    Ik heb van het weekend de kleding kasten uitgemest van de kinderen. resultaat: 165 euro verdiend:D
     
    Ieniemienies, Liefeling, autumn86 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina