Graag doe ik ook mee. Begin maart bevallen van de tweede en er moeten nog wel wat kilootjes af. Woog gister 74,1 en m'n streefgewicht is eerst 67,5 in eerste instantie. Ben trouwens 1,73 en 27 jaar. Geef borstvoeding en heb nog last van m'n bekken dus kan niet echt intensief gaan sporten. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Dvd87: begingewicht: 74,1, afgevallen: - Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: - Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -
ik doe ook graag mee, ben 1.71 en weeg nu rond de 67 kg. ik ben vanaf januari al een kg of 8 afgevallen en wil eindigen rond de 62 kg voor de vakantie eind juni. sporten mag ik helaas niet dus moet het echt hebben van gezondere voeding/minder eten. en wat imensa zou zeggen euhh ik denk inderdaad; clean eten, geen pakjes/zakjes , frisdranken, bewerkt voedsel etc en meer bewegen. maar dat weten we eigenlijk wel he dames! alleen het volhouden...
Mijn menu van vandaag: O: lijnzaadcracker en 2 gekookte eitjes L: 5 Wasa vezelrijk crackers met roomkaas, kaas, kip, pindakaas.. D: volkoren spaghetti met aubergine, tomaat, knoflook, basilicum, rode peper en mascarpone Straks nog 1 glaasje rode wijn Totaal ong 1400-1450 kcal.. Vandaag zijn de tussendoortjes er bij ingeschoten, neem ik normaal altijd wel
Mijn menu vandaag Ontbijt: Bannaan met glas cola Lunch: glas cola,bakje volle yoghurt met cruslie Avond eten: salade met handje vol koude macaronie Snackjes:4 oreo's 2 crème mergpijpjes Zit nu nog onder mijn 2000 cal mag er nog 155
Colaliefhebber? Haha als m'n man cola bij het ontbijt drinkt heeft hij de avond daarvoor een gezellige avond gehad 🍻🍻. M'n menu van vandaag: O: yoghurt met muesli T: thee met klein stukje chocola L: 3 boterhammen met ei en karnemelk T: rijstwafel met likje speculaaspasta + glas aanmaaklimonade D: stoofpeertjes met aardappelen T: snicker 😁 Verder een liter thee en een liter water gedronken.
Met mijn lengte mag ik 2400 calorieën maar heb dat naar beneden bijgesteld. Heb net nog 3 oreo koekjes gehad en zit nu op de 2004 calorieën zat er net nog 155 onder de 2000
Echt wel vreselijk best wel was eerst zo erg dat ik 1,5L per dag dronk. Nu alleen nog in het weekend en als er nog over is dan net zo lang dat de fles leeg is ben er heeeeel zuinig mee meestal haal ik het zon 4 dagen met 1 fles van 1,5L Morgen gaat vriend daar Duitsland boodschappen doen en neemt i flessen water met bubbels voor me mee dan drink ik wel water En voor de lekker ginger ale
Ik heb die van mij opnieuw berekent als ik 2 meter zou zijn en dan kom ik nog met 0,8kg afvallen per week op 1550calorieeen! Wie heeft dat voor jou berekend? Lijkt mij écht heel veel!
Wil jij snel of langzaam afvallen? Ik niet zo snel dus iets meer eten en ben redelijk actief over de dag APP fatsecret heeft dat uitgerekend. Ik kan zo online ff ergens anders kijken
Zo even flink wat pagina's terug gelezen haha. leuk dat we met een groep zijn! Ik heb vandaag gehad; o; 2 krackers met kaas en glas optimel. t; stukje taart ( traktatie op het werk en kon even geen nee zeggen) L; 2 boterhammen 1 met ham 1 met kaas. t; banaan. a; rode kool , aardappelen en een halve gehaktbal. en niet te vergeten water. Ik drink 2 liter water op een dag Standaard Re: challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: - Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: - Griselda; begingewicht; 73.9 afgevallen;-
Ohja ik ben 22 jaar. 1.71 en 73.9 kilo. Woog eerst 76 dus er is al wel iets af mijn doel is om uit eindelijk af te vallen naar 63 kilo
Sport je dan zoveel? Ik kom hier uit op 1550, dan blijf ik stabiel. Om af te vallen moet ik daar onder zitten. Op je vraag of ik snel wil afvallen, the challenge is 5 kilo in 50 dagen, dat is 0,8kg per week.
Vandaag weer een nieuwe dag! Gisteravond trek in wat lekker, dus maar gaan slapen lol Vandaag dit menu: O: 3 crackers met beleg T: rijstwafel L: spitskool gekookt met tomaten T: 2 mandarijnen A: nog onbekend