challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf.

Discussion in 'Algemene clubs' started by Jet83, Apr 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Welkom mackwek :)

Ik heb vandaag een overheerlijke cupcake gehad van Alice in Cakeland (Rotterdam), lekkerste cupcake die ik ooit gehad heb 😍
    M'n zoon is jarig dus vandaar wat lekkers :)
    Ik ga zo denk ik een eiwrap maken en vullen met roomkaas, gerookte kipfilet en veldsla, heb nog geen avondeten gehad.

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Gefeliciteerd chiggy!

Welkom macwek

Vandaag even moeite met sporten, ben moe vd hele week, het huis is een bende.. We krijgen zondag 40-50 man op visite voor de verjaardag van de middelste..
    Net toch maar even insanity gedaan, 15 minuten.. Maar springtouwen lukt me even niet... Misschien straks nog

Eten gaat goed, zit nog onder de 1300 vandaag en geen honger dus daar blijft t bij!

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Welkom mackwek
    Chiggy gefeliciteerd :)

Ik heb me net schandalig tegoed gedaan aan spareribs van de Griek was ech heerlijk.
    Zit nu op 90% van m'n 2000:$

Heb vandaag gegeten:
    Yoghurt met cruslie
    1 Bannaan
    2 glaasjes (250ml) cola
    1 glaasje gingerale
    En Grieks

Morgen weer een nieuwe dag ;)
    Heb wel gewandeld vandaag :cool:

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Gezellig dat je mee komt kletsen macwerk

Chiggy gefeliciteerd met je zoontje:)

Hier vandaag:

Ontbijt: een cracker
    Lunch: een zacht broodje ei en een zacht broodje bthm worst
    Tussendoor: een chocolade paaseitjes en een appel
    S'avonds : de restjes van gister :)

Hahaha 300 gr voor je haar tellen moet er wel om lachen maar eigenlijk hou je je zelf voor de gek.

Hier vandaag mijn pakketje binnen heb zo'n water infuser fles besteld om zelf fruit water te maken. Ben erg benieuwd, nu drink ik vaak aanleng limonade maar dan sterk verlengt hou niet zo van sterke smaken bij drinken, dus hoop dat dit lekker is.

Prik limonade krijg ik buikpijn van dus drink ik niet veel. S'winters wel veel thee maar nu ook wel weer eens zin in iets ijskouds.

Wat drinken jullie zoal op een dag?

5. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Misschien ga ik zo nog even op de loopband. Nu eerst wachten dat de kleine slaapt die ligt nog luid in bed te zingen hahah.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Thanks allemaal!

Snoeki ik drink water en groene of rooibisthee en 1 of 2 koppen koffie per dag en af en toe cola zero.
    Water met munt en limoen is ook erg lekker vind ik :)

7. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb het even gegoogeld, maar dat ziet er leuk en lekker uit! Ik drink ook veel te weinig, heb al een dopper en een boggel fles, maar leur tegenwoordig met de literflessen van spa blauw. Maar zelfs dan drink ik niet genoeg...

Laat je weten hoe het smaakt?

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Weet ik wel, t gaat om het idee ;)

9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Ik laat het weten. Ben nu met op de loopband boven en heb een aflevering van house aangezet. Sporten voor vandaag V check ☺️

10. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik drink 1 of geen glazen ijsthee zero, water, thee, 1 kop koffie en 1glas magere melk op een dag.

Vandaag lekker gewandeld en gezwommen.

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Goedemorgen! Hier was er vanmorgen 300 gram af. Nu 69.9 kg :D

12. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    chiggy dat heb je toch maar mooi gedaan:p

Hier ook stiekem extra gewogen en ook wat eraf 400 g.

Toch vraag ik me dan af of dat niet gewoon vocht is aangezien ik pas begonnen ben met opletten. We zullen het zien volgende week haha

13. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal drinken tussendoor. Ik las al icethee zero dat drinken wij ook soms als het in de aanbieding is. Maar toch frisdranken hebben mijn darmen toch wat moeite mee merk ik.

S'winters drink ik veel thee maar voor de zomer vind ik dat niet zo. Mocht die doppler fles klinkt wel interessant daar zou ik mijn eigen fruitmarkt in mee kunnen nemen. Ga daar toch eens voor verkooppunten in de buurt kijken.

14. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Vanmorgen heb ik de fles met fruitmarkt uitgeprobeerd met gemixte besjes ( diepvries) en het smaakte heerlijk. Nu staat er eentje met limoen in de koelkast voor later op de middag.

Echt een succes hier al zelfs mijn man vond het lekker :D

15. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    2,771
    1,363
    113
    Kan ik me nog aanmelden voor de challenge? Ook al is 1 april al geweest... Ik wil graag wat kilo's kwijt na mijn bevalling!

16. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Goed om te lezen snoeki! Ik zal me er eens op gaan orienteren.

Ik heb vandaag stiekem weer eten op, (buiten de shakes). Hebben met de familie gegourmet. Ik heb vooral vis en kip op, maar ben benieuwd naar de weegschaal morgen. Moet vrijdag weer naar de dietist, die wel niet blij zal zijn met me.
    Hoe doen jullie dat met zulke dingen? Ik kan toch niet m'n leven tijdelijk stop zetten. Veel 'gezellige' dingen draaien om eten. Gezellig met de familie of met vrienden. Ik vind het wel belangrijk dat ik dat kan blijven doen. Nu tot vrijdag weer strikt alles shakes. ;)

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Mackwek mag je van je dietiste alleen maar shakes nu?
    Je zet je leven natuurlijk niet stop als je met gezellige dingen niet mee eet, maar ik vind dat ook nog wel eens lastig hoor. Probeer dan wel gezonde keuzes te maken maar dat valt ook niet altijd mee.
    Hier afgelopen dagen veel bezoek gehad, heb wel wat hapjes en stukje taart gehad maar niet veel. Gewoon gestopt toen ik genoeg had en niet maar doorgaan omdat alles zo lekker is, wat ik voorheen wel deed :p
    Vanaf vandaag weer gewoon in het normale ritme, wel fijn...

18. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Goed bezig chiggy, zoet horen was de verjaardag van je zoon nog gezellig.

Hier na 1 paasdag 1 kilo er bij terwijl ik toch niets geks of te veel/ onezond gegeten heb.

Dus baalde flink vanmorgen.

Zeilboot gezellig dat je mee komt kletsen.

Mackwek die Shakes das echt zwaar heeft mij man ooit eens gebruikt onder begeleiding van een diëtiste. Respect dat je dat lukt meid.

19. Dvd87

Dvd87 Actief lid

Jan 27, 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oei oei.. Morgen maar weer eens op de weegschaal checken wat de schade is van de paasdagen. Hebben jullie dat ook? Als je al een slechte dag heb wat eten betreft dat je dan maar door gaat met slechte dingen eten?

20. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Snoeki irritant he die schommeling in gewicht soms.

Dvd87 ik herken het hoor! Maar vind t ook zonde want als ik dat doe heb ik vaak een week voor niks gelijnd.

Hier vandaag wel een goed dagje gehad, heb rond de 1350 kcal op.
    O: 3 crackers, 2 met roomkaas en kip en 1 met oude 30+ kaas
    T: la vache qui rit kaasje en mandarijn
    L: eiwrap met Philadelphia, gerookte kipfilet en veldsla
    T: schaaltje druiven
    A: kippendijfilet, avocado, komkommer, paar aardappelpartjes

Share This Page