2 slechte dagen gehad. Verjaardag gevierd van de middelste dus 'het mocht'. Vandaag weer streng beginnen! Ik vul in de ochtend al mijn eten in op de app, zodat ik toch niet teveel eet per ongeluk! Ga nu dus even nadenken
Jeeeej ondanks mijn 'zondigen' nu 3 kilo eraf. Ik vind de shakes tot nu best wel vol te Houden. Op naar de 10. Dat is mijn eerste mijlpaal.
Hier 2 'slechte' dagen gehad met de Pasen. Maar dat wist ik al van te voren. Ik wist dat ik een brunch had en ging gourmetten. Maar wilde toch de week ervoor al beginnen met lijnen, zodat de schade wat beperkter zou zijn...haha Vanaf vandaag weer opletten dus. Ik was vanmorgen wat te laat dus nog niet gewogen, dus ik weet niet wat de schade is. Ik herken het trouwens ook hoor, dat als je je niet aan je dieet op een dag kunt houden, je gelijk helemaal los gaat. Zo van, deze dag is toch al verpest. Fout natuurlijk......maarja...
Mackwek super al 3 kg er af! Mijn gewicht schommelt enorm, ik was vrijdag 69,9, gister 72.0 en vandaag weer 71,3 na een dagje normaal eten. Ga er vanuit dat die 69 deze week wel weer in beeld verschijnt en laat me er ook niet door demotiveren verder, maar vind het wel een beetje irritant dat het meteen zo omhoog schiet dan. Maarja da's ook een nadeel van (bijna) elke dag wegen natuurlijk
Hier gister een goed dagje gehad. Ontbijt : een cracker Lunch: een gekookt eitje, 3 kleine brunchbroodjes met filet en rosbief. Tussendoor: druifjes en aardbeien S'avonds: rollade uit de oven op een geroosterde bthm met champignons, rucola, tomaat en komkommer. Gisteren begonnenet op de loopband te hardlopen ipv wandelen, en dat viel me niet tegen. Nu wel spierpijn uiteraard maar das wel een fijn gevoel eigenlijk. Dvd ik herken het niet het bij een slechte keuze de hele dag sclecht eten. Ik probeer dan juist te gaan wandelen om het goed te maken. En voor de rest van de dames laat de paasdagen achter je voel je niet te schuldig en op naar een nieuwe gezonde week De schommelingen blijven hier ook weer 400 gr eraf Moet maar niet meer stiekum tussendoor wegen ( lees stiekem elke dag of zo )
Na de goede verhalen hier over het touwtje springen net een springtouw gehaald. Nu alleen de zin nog vinden om in de avond het te gaan doen. Vaak ben ik na het werken (4dg per week) en dan de kinderen eten geven, badderen, in bed leggen, blij dat ik zelf mag gaan zitten. Ik vind het dan erg moeilijk om de motivatie te vinden om dan nog wat te gaan doen...
Ik werk ook 4 dagen en mijn partner werkt savonds dus na t werk moet ik 3 kids alleen op bed krijgen en ging dan vaak zelf direct liggen... Nu kan ik 7/8 min achter elkaar springen! Ben zo trots op mijzelf Je krijgt er zoveel energie van! Gister niks gedaan ivm verjaardag van mijn zoontje, maar vandaag voel ik mij écht verrot! Vanavond én springen én een workout! Kom op! Je kunt t! Google anders op jump rope challenge, kun je t opbouwen!
Je hebt gelijk hoor missym! Ik moet het gewoon gaan doen. Ik ben alleen geen sporter, en verzin altijd van alles om maar niet te hoeven. De start is vaak zo moeilijk. Maar ik weet uit ervaring dat als ik eenmaal begin het wel goed gaat, en dat je er energie van krijgt. Bedankt voor de tip van de jump rope challenge.
Manoontje het is ook zwaar om na die lange dagen te gaan sporten helemaal als het nog geen routine is. Wel leuk dat je een springtouw hebt gehaald ben benieuwd hoe het je bevalt😄
Ik heb gisteren trouwens de fles met infuser besteld. Hij kwam voorbij bij voucher vandaag op fb. Ben benieuwd!
Gisteren wel het springtouw in elkaar gezet en een paar keer gesprongen, maar verder niet. Dacht dat doe ik wel als de kinderen op bed liggen, maar ben toch op de bank gaan liggen... Oei! Vanavond moet ik echt van mezelf. Maar merkte met die paar keer springen wel al gelijk dat je het voelt in benen en buik. Dus wel goed! Vanochtend weer gewogen en na de pasen zit er toch weer wat gewicht bij, en nu MOET ik gewoon! Mackwek; toevallig heb ik hem gisteren ook besteld. Las op Zp ook een topic erover en het leek me wel leuk/lekker. Ik drink ook altijd te weinig op een dag, dus dit is wel een goed idee. Ik heb er 2 via E-bay besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze er zijn.
Wat leuk dat jullie ook die fles besteld hebben hier bevalt bij prima. Hier gister voorgenomen om op de loopband te gaan. Maar toen belde een vriendin dus wee uur liggen tetten ipv lopen😳. Herken je dilemma met het springtouw en op de bank belanden 😁. Misschien ga ik vanmiddag als mijn dochter slaat even erop vanavond gaat niet, heb vergadering van de oudercommissie bij de opvang van mijn dochter.
Hoe is het hier? Iedereen leuke paasdagen gehad? 1e paasdag iets teveel gesnoept. 2e paasdag wel gelet op mijn eten Inmiddels weer een kilo eraf! Volgen jullie nog een bepaald dieet?
Wat goed een kilo eraf knap. Hier geen speciaal dieet gewoon gezond eten en proberen niet te snoepen.
De paasdagen hebben voor mij gelukkig geen negatief effect gehad ondanks al het lekkers! Ik ben sinds de start 9 ons afgevallen en ga weer enthousiast aan de gang. Zo eerst maar weer eens een fles water achterover gieten want dat neemt de lekkere trek wel weg. Ik kan soms zooooo veel zin in zoetigheid hebben. Wat nemen jullie bij onbedwingbare snaaibehoefte? Ik ben erg blij dat het weer nu beter is. Lekker erop uit met de wandelwagen. Zo kom ik wel aan m'n beweging zonder dat ik intensief ga sporten. Helaas heb ik nog steeds last van m'n bekken. Hoop dat het snel wegtrekt en dat ik wat intensiever aan de slag kan gaan met bewegen. Touwtje springen, doen jullie dat gewoon in huis?
Die snaaibehoefte! Ow praat me er niet van, ik ben zojuist naar boven gevlucht. Mijn zwakke plek is chocolade en chips. En laat mijn vriend nu net zin in chips hebben. Nou snoept hij al veel minder hoor speciaal voor mij, maar tsjah hij is niet op dieet dus soms pakt hij weleens iets. Om mijn trek te stillen pak ik graag zonnebloempitten. Van die zoute dingen die je open moet breken, heerlijk! Teveel zout is ook niet goed natuurlijk, maar beter dan een zak chips.
Griselda, ik volg geen dieet. 'Gewoon' gezond eten en niet teveel snoepen enzo. Dvd87, als ik echt onbedwingbare zin in zoetigheid heb neem ik vaak een blikje cola zero ofzo. Ook niet echt gezond maar neemt dan wel ff die trek weg Snoeki, super! Hier zit ik nog steeds weer boven de 70 (vanmorgen 71,1) na het paasweekend :x Baal er wel van, was zo blij dat ik vorige week vrijdag de 69 in beeld zag
Goeiemorgen! Hier vanochtend weer gewogen, en was niet ontevreden. Nu 68,5. Dus sinds vorige week maandag bijna 1,5 kilo eraf. Maar in het begin gaat het vaak snel bij mij, en daarna steeds langzamer. Dan wordt het moeilijker vol houden. Ik eet ook vaak zonnebloempitten, ben je lekker mee bezig, en het is niet zo slecht voor je. Of anders suikervrije dropjes. Ik hou me aan de weight watchers en daarbij mag je zelf je punten indelen. Ik doe het vaak zo dat ik in de avond nog wat mag, soms chips, soms walnoten of zonnebloempitten. Ik weet wel dat het beter is om dan niks te eten, maar zo houd ik het wel beter vol, en ik val toch nog af.
Yes! Beetje trots op mezelf. Net voor het eerst touwtje gesprongen. Voor het eerst sinds maanden, of zelfs jaren dat ik weer iets van beweging heb gehad. Heb een 10min workout gekozen op internet en die in mijn eigen tempo mee gedaan. Ben kapot nu! Haha. En nu volhouden!!!!