Mag ik meekletsen? Een beetje motivatie is wel fijn. Ben een week of twee begonnen op 84 kilo en afgelopen woensdag woog ik er al 82 Streefgewicht zit rond de 75, al maakt een kilo meer of minder niet uit, ik wil gewoon blij zijn met mijn spiegelbeeld. Ik sport tot nu toe nog elke dag, al merk dat ik nu wel echt echt moe ben. Wat ik vandaag at: O: drie kiwi's en een Mugcake T: groene smoothie, spinazie met kersen. L: stukje bananenbrood T: Smartbar van body en fitshop A: gehakt hamburger met sla van spinazie (rest van de zak ), twee paprikas en een volkoren bolletje T: Smartbar weer Ik drink de hele dag spa rood, alleen sochtends een kopje detox thee van zonnatura
Welkom logan! Goed gedaan manootje! Het begin is zwaar.. Ik zit nu op 20 minuten aan beweging en ben dan écht kapot! Wil graag naar een half uur.. Hier gaat t redelijk. Ik ben natuurlijk al sinds november bezig, dus de kilo's gaan niet snel meer.. Das balen! Gister op t menu: O: 2 crackers met eiersalade (niet heel goed, maar over vd verjaardag) T: banaan en augurken L: 3 crackers met jam T: komkommer met dipje en cup a soup A: zalm met peultjes en 1 aardappel T: een paaseitje na de workout! Vandaag word t: O: chiazaad pudding met kokosmelk en mango T: banaan L: salade T: komkommer met dip A: haricots verts met een gehaktbal T: niks meer hopelijk 😃
Welkom Logan! Manoontje goed dat je begonnen bent! Missym, herkenbaar. Als je al een tijdje bezig bent kan het soms zo langzaam gaan. Vind het soms zo demotiverend, maar weet dat als je volhoudt het gewicht ineens weer naar beneden kan zakken op een gegeven moment
Nou dames de eerste 10 dagen zitten erop. Zijn we allemaal een kilo kwijt? Vanochtend zat ik op 72,9 ik ben in 10 dagen dus 1,2 kg afgevallen ondanks de paasdagen en een verjaardag. Dat moet de volgende 10 dagen beter kunnen!
Tsjah, ik speel een beetje vals vergeleken met jullie, maar ik zit nu op 4 kilo!! Gisteren zelfs gestart met sporten. Aquazumba en aquajoggen. 2 uur achter elkaar dus ben best trots op mezelf.
chiggy balen dat je boven se 70 blijft hopelijk snel weer wat schot erin. Hier tegen de zoete trek eigenlijk niets soms ern stuk fruit. Manoontje goed dat je beginnen bent met "springen" en gelijk 10 minuten knap hoor. Mackwek fijn sat het sporten zo goed gaat. En voor iedereen die al een kilo kwijt is ga zo door. Ik zal me morgen wegen en kijken hoeveel ik kwijt ben.
challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: 900 gram Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -
Challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Logan: begingewicht: 84, afgevallen: 3kg Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: 900 gram Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -
Hier 300 gr eraf. Te weinig dus grrrrr. Proberen toch meer te sporten dan maar Een vriendin vroeg me om bij de sportschool te gaan, dat blijkt met de werktijden (mijn man werkt niet in de buurt) en veel overwerken niet mogelijk en das toch 40 per maand waar ik een jaar aan vast ga zitten als ik het probeer. Vandaag dus een beetje gefrustreerd :x
Challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Logan: begingewicht: 84, afgevallen: 3kg Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: 900 gram Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -300 gram
Challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Logan: begingewicht: 84, afgevallen: 3kg Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: 900 gram Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -300 gram Niks afgevallen :x Was weer aangekomen door dat gezondig en nu weer bijna op hetzelfde gewicht. Op naar een betere 10 volgende dagen
Jammer snoeki! Kun je niet bij een andere sportschool terecht? Of gaan hardlopen oid? Ik ben m'n zoon aan het leren fietsen en wil straks dan ook gaan hardlopen, dan kan hij mooi mee zo. Voor de hardlopers hier, hoe vaak per week gaan jullie?
Challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Dvd87: start: 74,1 afgevallen: 1,2 Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Logan: begingewicht: 84, afgevallen: 3kg Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: - McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: 900 gram Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -300 gram Ik was verdwenen uit het lijstje dus heb me er weer bijgevoegd want het doel is nog niet bereikt. Vol goede moed weer verder. Dinsdag is het 6 weken geleden dat ik ben bevallen dus dan langzaam het sporten maar weer opbouwen.
Challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf. Chiggy: begingewicht: 70,2, afgevallen: - Dvd87: start: 74,1 afgevallen: 1,2 Jet83: begingewicht: 86,1, afgevallen: - Logan: begingewicht: 84, afgevallen: 3kg Manoontje: begingewicht: 69,9, afgevallen: -1.6 kilo McDsee: begingewicht: onbekend, afgevallen: - Misha85: begingewicht: 94, afgevallen: - Missmara: begingewicht: 72,4, afgevallen: - Missym: begingewicht: 75,5, afgevallen: 900 gram Snoeki: begingewicht: 70.,2 afgevallen: -300 gram Hier vanochtend gewogen en ik zat op 68.3 kilo. Best veel afgevallen dus, maar dat is in het begin vaak zo. Nu gaat het moeilijker worden. Van het weekend niet meer gesport. Heb het erg druk gehad. Gisteren een hele dag weggeweest met de kinderen (in de trein, en naar een museum). Wel veel gelopen, dus dat scheelt. Maar wel gezondigd, een ijsje en 's avonds uit de frituurpan gegeten. Maar uiteindelijk het weekend niet afgevallen, maar ook niet aangekomen, dus dat vind ik prima. Vandaag weer met goede moed verder, en vanavond weer touwtje springen. Had er trouwens wel goed spierpijn van...haha
Hier een weekendje weg geweest.. Maar de schade valt volgens mij mee! Wel gewoon workouts gedaan én mega veel gelopen. Nu maar eens nadenken over t menu van morgen..