challenge: 50 dagen, 5 kilo eraf.

Discussion in 'Algemene clubs' started by Jet83, Apr 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Hier al twee dagen flink gezondigd :) raak een beetje gedemotiveerd merk ik. Schade? Geen idee morgenvroeg weer wegen.

Wel gezond gegeten maar redelijk gesnoept tussendoor.

2. Dvd87

Dvd87 Actief lid

Jan 27, 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ snoeki: niet gedemotiveerd raken hoor. Kijk naar buiten en bedenk je hoe heerlijk het is om 5 kilo lichter te zijn met dit mooie weer.

Ik ben tevreden hoe het bij mij gaat. Op dsg 15 van de challenge ben ik 2 kilo kwijt. Ik zit lekker in de zon met m'n flesje water, zak wortels en een mooi boek. Nu nog de rust vinden om echt in het verhaal te duiken. Maar eerst op zoek naar zonnebrand want de zon steekt al behoorlijk!

3. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Snoeki: doorgaan hoor! Je hebt 2 dagen gezondigd, maar als je er nu weer tegenaan gaat dan is er niks aan de hand.

Hier van de week ook wel even gebaald omdat ik een aantal dagen op hetzelfde gewicht bleef. Maar vanmorgen gelukkig weer ietsje eraf. Merk dat het mij wel meer motiveert om vol te houden als ik afval, ook al is het maar 100 gram.
    Niks zo frustrerend als je houden aan je dieet en dan niks afvallen (of zelfs aankomen, wat ik ook wel eens heb).

Merk alleen dat het sporten echt moeilijk is om te doen.
    Maandag avond wel touwtje gesprongen, en wilde gisteren weer gaan. Maar een dwarse kleuter met een driftbui zorgde ervoor dat ik veel later klaar was dan gepland, en toen kon ik mezelf er echt niet meer toe zetten.

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Nou de schade op de weegschaal was niets, gelukkig.

Vanavond ga ik weer wandelen met een vriendin. We gaan gewoon door.

Doen jullie binnen of buiten touwtje springen? Binnen lijkt me zo veel kabaal maken op de vloer:p

5. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

Dec 17, 2013
    1,326
    0
    0
    Na eerst 2 kilo erbij gegeten te hebben zit ik nu gelukkig op op de 93 dus 3 kilo er af :)

6. manoontje

manoontje Bekend lid

Jan 13, 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier gaat ie ook wel goed.
    Maar mn weegschaal doet het niet (batterijen op) dus moet ik me weer op de oude wegen. En die geeft constant wat anders aan, en dat kan tot een kilo verschillen. Dus ik weet het wel ongeveer, maar niet exact. Maar snel nieuwe batterijen bestellen!
    Maar ondanks de weegschaal die wisselend aangeeft kan ik wel zien dat ik ben afgevallen. Nu rond de 3 kilo.
    Vind ik best netjes.
    Maar volgende week Koninginnedag en een dagje uit met mn man en kinderen, en dan vind ik het vaak lastig om me aan mn dieet te houden. En vind ook dat ik wel eens mag zondigen. Maar dat zal betekenen dat ik volgende week niet zal afvallen. Hou maar als doel dat ik mn gewicht hetzelfde hou.

Share This Page