Hoi, Ik vroeg me af of je Chamodent druppels nou op het tandvlees moet smeren of dat ze die in moeten nemen... In de bijsluiter staat namelijk innemen, maar ik lees ook veel over op het tandvlees smeren. Wie weet dit? Groetjes, Daan
Dus toch! Waarom zetten ze dan op de bijsluiter '3 druppels geven, even in het mondje laten houden (hoe doe je dat by the way!? ) en dan door laten slikken.... Maar goed, smeren dus?
yep, dentinox (wat ik overigens veel beter vind werken) smeer je met een wattenstaafje op het tandvlees en verdoofd. Chamodent moet je als druppels op een lepeltje geven.
Ik smeer eerst altijd wat chamodent over het tandvlees en de rest laat ik inslikken. Werkt hier altijd prima. Kwebbel
Ik houd het flesje altijd op zijn kop en laat er wat druppeltjes van in Lotte's mondje lopen. Volgens mij werkt het altijd wel goed, heb nooit vergeleken met Dentinox
Ik heb gisterenavond 3 druppels op een lepeltje gedaan en dat aan haar gegeven en het is vannacht wel goed gegaan, dus we zien het wel... Bedankt voor de reacties in ieder geval!
oei ik heb gisteren die van vsm gekocht, sem rommeld een beetje met zijn tandjes heb ik het idee! Maar die dentinox is dus beter, maar bij sem is nog geen druk plekjes te zien in zijn kaakje! Wat is slim, die dentinox ook te halen, die van vsm is al open geweest! (moest even ruiken)
ik zou die van vsm eerst proberen die is al open! Ik heb dat in het begin ook gebruikt. Het hielp niet erg bij Lars maar ik kende Dentinox niet. Dentinox verdoofd plaatstelijk een beetje dus als je niet kan zien waar het tandje komt dan zou ik daar even mee wachten.
Dan wacht ik daar nog even mee, denk dat het best nog wel lang kan duren voordat ik die plekjes zie Ik las ergens dat het maanden kan duren, te hopen voor sem dat hij niet zo lang last ervan heeft! Maar die vsm druppels maken hem een beetje rustig heb ik idee
Wat wij ook vaak aanraden is om een paar druppels op je pink te doen en vervolgens je kindje daarop laten sabbelen.. Een lepeltje werkt vaak niet goed, maar helaas mogen wij van de keuringsraad niet zo'n advies op onze verpakking neerzetten. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. M.v.g. Suzanne Meenink VSM Geneesmiddelen