ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die de baby mee gebruiken en vanaf welke leeftijd je dit hebt gedaan. ik heb gelzene dat je hem pas vanaf 3 a 4 maanden mag gaan gebruiken wie weet waarom dit is?
Mijn zus had hem ook en die heeft hem gebruikt vanaf het moment dat ze weer moest werken, ik denk ongeveer 12 weken na de bevalling. Ze bracht haar dochter in de mc op de fiets naar de oppas, prima oplossing. Liefs Ilja
k bedoel toen ze 4 weken was niet dat ie m maar 4 weken gebruikt heeft haha totdat de kleine kon zitten en in eigen zitje kon
ik lees op het internet dat ze hem bij de 3 maanden gebruiken maar dat staat alleen op de site waar ze hem verkopen zal nog wel ff rond gaan zoeken hoe of wat. ik heb er nu een dus wil hem gebruiken ook als het al mag.
ik zal morgen een foto maken maar als je op google zoekt staat ie ook maar ik maak wel een foto en plaats hem in mijn album.
Bij ons op het dagverblijf gebruikte een moeder hem al in haar kraamtijd! de baby was toen 8 DAGEN! Ze kwam haar andere dochters halen en die baby vond het heerlijk zei ze.....
Lijkt mij pas vanaf een maand of 4 omdat het toch wel wat hobbelt en schokt en dat niet al te best is voor zo´n ruggeteen ervje/nekje. Ik heb dr ervaring mee maar om die reden zou ik een poosje wachten met het gebruik ervan ongeacht de voorschriften, zou voor mij niet goed voelen zo'n kleintje erin.
Ik ben er ook geen fan van! Een baby kan veel beter plat liggen de eerst maanden. Maxi-taxi vindt ik ook zo wat....Niet cofortabel voor zo'n humpie.
@zeeuwsmeisje de voorschriften zeggen ook vanaf een maand of 3 of 4 het verschilt waar je het leest. als ze in de maxicosi liggen liggen ze ook niet echt plat als je met de auto weg gaat gebruik je deze ook. nou weet ik wel dat een auto anders is dat de fiets maar ja ik heb geen auto haha. rene ligt echt heerlijk in de maxi als ik met hem erin op de wagen ergens heen gaat hij slaapt er lekker in ik leg hem er ook niet al te lang in. ik denk dat ik voor loopig ook niet ga fietsen ivm de kou dus eer ik hem ga gebruiken is rene al weer 3 maanden geweest in iedergeval. @hana ik heb nog geen foto kunnen maken kijk even op google daar kan je er een zien of op de steco site dat is de fabrikant.
vind het dood enge dingen , je zult een tikkie krijgen en je valt bbrrrr moet er niet aan denken als ze nog zo klein zijn
ik ook niet..ga mijn kind echt niet in zo'n ding achter op mijn fiets zetten...een ongeluk zit in een klein hoekje..ik zal er niet veel van hebben als ik van mijn fiets afval..mijn kleintje echter wel..iell krijg al helemaal horror gedachtens..
als je met je kindje gaat fietsen al ie in een gewoon kinderstoeltje zit kan je ook vallen. ik ben van mening dat het veiliger is dat zo'n fiets kar, de auto's zijn niet bedacht op een fiets waar nog wat achteraan komt. ik ga nu voorlopig nog niet fietsen met hem maar straks als ie wat ouder is zal ik wel met hem gaan fietsen ik moet er ook niet aan denken dat ik val en een ongelukje zit in een klein hoekje oke maar dan kan je niks meer gaan doen kan je ook niet over straat lopen enz. de laatste keer dat ik ben gevallen met de fiets was een jaar of 10 a 15 geleden en zelfs met de brommer ben ik in jaren niet onderuit gegaan dus ga er niet van uit dat ik nu wel ga vallen. ik kan begrijpen dat mensen het niks vinden maar het is een veilig systeem anders mogen ze het niet verkopen.