Hallo, Het tandjesleed is hier tot grote hoogten gestegen. Ik ben op het punt beland dat ik iets voor Siem wil doen. Nu heb ik een vraagje: kan ik beter chamodent of dentinox halen? Mijn gevoel zegt dat dentinox effectiever is, omdat je het direct op het tandvlees smeert. Maar chamodent is homeopatisch en dat vind ik ook wel een fijne gedachte. Heeft iemand ervaringen of tips? Dank je!
Nooit Dentinox gebruikt omdat Chamodent hier goed werkte. Ik deed altijd wat druppeltjes in haar mondje (Lotte deed haar mond ook graag open voor die druppels).. Verder altijd wat gegeven om op te bijten of iets kouds..
dentinox heb ik nooit gebruikt, chamodent werkt hier prima. Een aantal druppeltjes uitwrijven over de kaakjes. succes!
ik gebruik alleen chamodent dit helpt ook de evt. oorontsteking ed voorkomen (aangezien hier dan gevoeliger voor zijn)
bij lars werkt de charmodent ook prima en heel snel. t was vannacht weer eens raak en ik lag binnen 10 minuten weer in bed, en lars in slaap
Ik geef Jelle eigenlijk altijd alleen Dentinox omdat hij er vaak 's nachts echt last van heeft. Chmodent moet je eigenlijk in eerste instantie elk uur geven en dat is 's nachts niet echt handig, en met Chamodent moet je eigenlijk ook wachten tot een half uur na het eten... Is ook niet handig, na een avondfles....
Allebei. Overdag chamodent en voor 's nachts dentinox. Maar mijn ervaring is dat als ik overdag regelmatig chamodent geef, en ook vlak voor het slapen gaan dat ik er dan niet uit hoef 's nachts Dentinox werkt idd gelijk maar volgens mij niet erg lang. Dus ik geef het wel een om direct verlichting te geven in afwachting dat de druppeltjes of pilletjes gaan werken. Succes, hoop dat het werkt voor jou!
hier werkte geen van beide bij mijn eerste ben toen Lucovit Dentalin tandvleesgel gaan gebruiken van de reformwinkel en dit werkt als een trein..zelfs bij kiezen en nu bij mijn tweede helpt het ook super
Ik heb uiteindelijk alleen dentinox gehaald, want de chamodent was tijdelijk op. Heb het nu 2x gebruikt en toen gaf het meteen verlichting. Gelukkig heeft ie het niet dagelijks meerdere malen nodig. Nu lijkt de wind weer een beetje te gaan liggen... Dank jullie wel!
Ik gebruik de Dentinox eigenlijk ook allleen 's avonds en 's nachts... Overdag heeft Jelle genoeg afleiding om zich vooral niet druk te maken over een tandje wat zeer doet.. Overigens las ik laatst, volgens mij hier op het forum, dat het meer pijnscheuten zijn die ze krijgen als er een tandje doorkomt. Logisch dat ze daar 'snachts wakker van worden.