ik ben voor dentinox gegaan.. Bij sam helpt het goednamelijk! Liefzonnetje voor de doorkomende tandjes..
Dentinox ken ik niet, maar ik gebruik chamodent voor mijn kleine schat en verwonder mij er iedere keer weer over dat het zo snel werkt! Ik sta er van te kijken dat Dentinox zo populair is. Is dat homeopatisch.
Dentinox is juist niet homeopatisch. Toen wij voor het eerst iets gingen halen voor de tandjes pijn toen had ik de keus uit iets wat even duurde voor het zou werken en uit Dentinox. Vandaar onze keuze destijds. En nu nog blij mee hoor.
bij mijn eerste werkte geen van beide en bij hem lucovit dentalin tandvleesgel van de reformwinkel gebruikt en die werkte echt super zelfs bij doorkomende kiezen dus bij ons tweede zoontje ook meteen deze gel gebruikt wanneer hij eens last heeft maar hij heeft in 10 weken 8 tanden gekregen en bijna geen last dus nu nog bijna niet gebruikt
hier voor chamodent gekozen, eigenlijk omdat ik dit kende van mijn werk. Dat andere ken ik niet... Ik moet zeggen dat Jesper wel stil is als hij die druppeltjes chamodent heeft gehad. Beetje zelfde effect als toen met de druppels tegen de krampjes. Hij vind ze heerlijk en eet bijna zijn speen op (daar druppel ik het op). Zal eens kijken naar dat andere op internet. Maar als het niet homeopatisch is, is het dan een medicijn?
Aha thanks... waarom dan geen optie in de poll "niets" Hier ondertussen al 6 tandjes, nooit iets opgesmeerd, maar wel knaagspullen gegeven (haha die hij ook kapot gebeten heeft ) wij hadden vroeger ook geen smeerseltjes en zijn ook groot geworden je weet maar nooit wat dat spul allemaal kan doen...
Als ik al wat gebruik dan chamodent... gebruik liefst zo weinig middeltjes bij kleine kids en als ik wat gebruik dan homeopatisch, zo ook zetpillen ed.