Hier ongeveer 3 euro voor de lidocaine en het is een iets groter flesje. Weet niet of je het ook aan je kindje mag geven hoor, ik gebruik dat alleen voor mezelf.
hier na chamodent en dentinox te hebben geprobeerd overgegaan op gengigel en ben daar tevreden over. Is alleen niet zo verkrijgbaar moet je via internet bestellen. www.gengigel.nl
Ik heb beiden nog nooit gebruikt, maar heb wel Dentinox in huis want heb in me omgeving gehoord dat het beter is als Chamodent!
hier dentinox, maar ik vind het echt lastig om het op te brengen. Ik kan echt niet met een wattenstokje in haar mond komen hoor, dat vertrouwt ze niet! Wat wij doen: handen goed wassen, wat druppels op wijsvinger en dan proberen om de zere plekjes aan te stippen. voel me altijd wat onbeholpen, want ten eerste weet ik niet precies waar het pijn doet (kan het echt niet goed zien) en ten tweede: kom maar eens met je vinger in de mond van je kindje zonder lippen of tong aan te raken. Ik wil natuurlijk niet haar hele mond verdoven... Dus als iemand een gouden tip heeft: vertel! Chamodent hebben we ook gebruikt, maar het effect laat dan op zich wachten en in het geval van doorkomende tanden ben ik voor een snel effect! groet Amber