40+ moeders die nog een kindje kregen?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lisa2005, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoonlief is bijna 4 en nu twijfelen we of we toch nog gaan proberen of er een tweede kan komen. Nummer een heeft lang geduurd vanwege endometriose dus het kan zijn dat het niet lukt.
    De twijfel is mijn leeftijd, ik ben nu 42. Zijn er meer moeders die boven de 40 zijn en nog een baby'tje hebben gekregen?

2. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn schoonmoeder was ongeveer 45 toen mijn man geboren werd. Kan ook iets ouder zijn geweest (ze weet zelf niet precies hoe oud ze is).

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Als de wens er is en het leven het toelaat waarom zou je het niet proberen?

42 Is wel een leeftijd waarop mensen sneller zullen oordelen begrijp ik ook wel maar ik zou je er niet door laten tegen houden(zegt iemand die haar moeder met 41 oma heeft gemaakt)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben 41. Eerlijk moet er niet meer aan denken.

Maar ik sta niet in jouw schoenen. Treintje heeft net kindje gekregen 43. Het kan wel.

Maar ik persoonlijk vind mij zelf nu te oud.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Zelf nog onder de 40 maar wel over gehad als een kindje niet meteen zou lukken en een nummer 2.

Waar wij het meeste over in zaten was of je het nog aan kan om gebroken nachten te hebben.
    We hebben met onze uk heel veel en lange gebroken nachten gehad die ook ruim een jaar duurde.

Verder ook als ze van de basisschool af gaan je al over de 50 bent. Zal niet helpen dat mijn vader op zijn 52 is overleden.

6. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18

Ik word in februari 43 en afgelopen oktober is mijn jongste dochter gezond en wel geboren. En we hebben gezegt het is klaar nu maarrrrrr ik ben er nog niet helemaal uit. Nog 1tje??????😂😂😂😂😂

Zo zie je maar doe wat je hart je zegt en wees je bewust dat je oude bent en er ook meer risico's aan verbonden zijn. Ik heb 5 miskramen gehad voor dat mijn dochtertje bleef plakken. Het heeft mij niet weerhouden om er voor te blijven gaan..

Succes met je keuze.

7. Lisa2005

Lisa2005 Actief lid

14 apr 2012
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorraya, fijn om te lezen dat het jullie niet tegen heeft gehouden. En wie weet nog eentje:D

Deel Deze Pagina