dat we champignon lekker vinde denk ik wel maar het is ook een gekweekt soort schimmel dus jullie voelen hem al hangen mag je dit eigelijk wel eten : oke je was ze dan wel goed maar nog wie weet hoe en wat : Spawater
Ik had er eigenlijk nog niet zo overna gedacht en ik eet echt vaak champignons (onze buren hebben een champingnonkwekerij), vind het superlekker! Dus hoop wel dat het gewoon mag. Vond net wel dit op internet: Eiwitten zijn bouwstoffen die uw baby nodig heeft voor een goede ontwikkeling. Dierlijke eiwitten vindt u in vlees, vis, eieren en alle melkproducten. Plantaardige eiwitten vindt u in noten, peulvruchten, soja, graangewassen en champignons. Dus ik denk dat het gewoon kan, anders zetten ze het er niet bij lijkt mij...
je mag ze gewoon eten hoor en champignons mag je helemaal niet wassen trouwens. Das niet goed voor smaak en textuur geloof ik. Jr bakt ze toch goed dus dan zijn de baceterien echt wel weg hoor.
Dat dacht ik idd ook, dat je ze niet mocht wassen. Ik heb een tijdje in een restaurant gewerkt en daar deden ze dat ook nooit. Schijnt dat champignons veel vocht opnemen en dan gaat de smaak idd verloren.
ja, zijn net een soort sponzen die het vocht opzuigen waardor ze zelf sponzig worden en minder smaak hebben. Alleen ff afborstelen dus.
Hihi, dat wist ik niet. Toch zou ik ze tijdens een zwangerschap wel afspoelen. Er zit toch altijd wat zand op.
ja nog meer trek er in maar oke ik dacht gooi het eens in de groep dus lekker veel champignons door de maco heen yummy yummy
chapions moet je met een doekje of een borsteltje schoon maken.en als het een erge vieze plek is snij je hem er uit. ik was ze nooit. je proeft echt verschil